Amatørgynækologen 0 Skrevet 19. September, 2020 Jeg har det sidste års tid fulgt dette spændende forum. Har benyttet mig af anmeldelser og har fået mange gode oplevelser hos især thaimassage men også et par danske piger. Tak for det. Nu har jeg fået oprettet mig som bruger og skal lige lære at navigere her. Har læst om massøren Silkeborg og det bør helt sikkert prøves også. Kan ikke rigtig finde ud af at få fat på ham. Har spurgt i en tidligere tråd om kontakt men ved ikke om det bliver læst. Hans bruger herinde kan jeg ikke skive til, måske man skal være medlem noget længere? Er der gode råd, eller bare en der har telefonnummeret på ham? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 19. September, 2020 Du har været inde på hans profil? Ellers gør det og følg linket til hans "hjemmeside", hvor - surprise - hans telefonnummer fremgår. Ellers vent et døgns tid og send ham en PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amatørgynækologen 0 Skrevet 19. September, 2020 Har prøvet linket til hjemmesiden. Det er til en gul og gratis annonce der ikke er der mere. Jeg prøver at sende en meddelelse til ham fra hans profil i morgen. Mange tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elmand 22 Skrevet 20. September, 2020 Hej Hvor kan man finde hans profil ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg