Hop til indhold
Guest Elte

Chloé - pussygalores

Recommended Posts

Guest Elte

Jeg vil gøre hvad som helst for at få styringen når der skal dyrkes sex. Og lige der har jeg og hård kamp med Chloé. Hendes umiddelbare indgang til en omgang hygge er at få sin kunde på briksen så hun kan trylle et smil på hans ansigt med fuld fokus på hans lyster. Hun ved også godt hvilke knapper man skal trykke på. Men jeg er ikke til at ligge og flyde som en skildpadde. Jeg vil have Chloé på glatis, jeg vil have hende i en position, hvor det er hende der får så hatten passer. Det er det der tænder mig. 

Ellers går det godt med Chloé og mig. Hun er smuk. Hun er ursexet. Hun lader til at være til at få til at slappe af i godt selskab (i al beskedenhed). Hun er høj. Og så er der altid noget der tricker mig ved den her dig i centrum/mig i centrum kamp. Og den er hun ved at have forstået :biggrin:. Når hun er i centrum og lader sig styre og giver sig hen - så når jeg også frem til urbrølet, de røde kinder, det helt fjollede smil og de sejlende øjne. 

Skal jeg forbi og nyde endnu en kamp i puderne med Chloé? Oh yes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chloé. Vi er så mange der elsker dig <3

Håber du får tid til lidt sol på dit smukke ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte
Loveyouladies skrev, for 31 minutter siden:

Hun ser lækker ud:) Kysser hun? Tantekys?

Pas - jeg plejer ikke at kysse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...