Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Rødder.

Jeg har et spørgsmål, som jeg egentlig er brændt inde med et stykke tid.

Jeg frekventerer ofte thai-stederne - kommer der for massagens skyld, men siger sjældent nej til en håndtrold, hvis stemningen og lysten er der. :D

Men så kommer spørgsmålet - nogen gange bliver der så tilbudt FP samtidigt, og så er det jeg undrer mig - fordi det bliver jo præsenteret istedet for håndtrolden til f.eks. 800 eller mere.

Og jeg mener - jeg har betalt 500 kroner for en times massage, og efter mindst 45 minutter kan jeg så få en gang sex - er det så i et kvarter??? 

Håber i forstår hvad jeg mener - jeg synes bare hurtigt at 15-1800 for massage og et kvartes sex er meget dyrt.

Hvad gør andre, når i - hvis i har det som jeg - godt kan lide det pirrende spil under massagen?

Mvh

Mr T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte
Mr_T skrev, for 40 minutter siden:

Hvad gør andre, når i - hvis i har det som jeg - godt kan lide det pirrende spil under massagen

Som regel aftaler jeg det på forhånd. Så undgår jeg også at gå derfra med boller på størrelse med møllehjul.

Hvis det er piger som jeg helt sikkert ved tilbyder fp starter jeg også meget gerne med at tage styringen, og så er der plads til at flyde ud til en helt no bullshit massage efter fest og farver. Og uden b2b som jeg synes er helt ligegyldigt/nærmest komisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 2 timer siden:

Hej Rødder.

Jeg har et spørgsmål, som jeg egentlig er brændt inde med et stykke tid.

Jeg frekventerer ofte thai-stederne - kommer der for massagens skyld, men siger sjældent nej til en håndtrold, hvis stemningen og lysten er der. :D

Men så kommer spørgsmålet - nogen gange bliver der så tilbudt FP samtidigt, og så er det jeg undrer mig - fordi det bliver jo præsenteret istedet for håndtrolden til f.eks. 800 eller mere.

Og jeg mener - jeg har betalt 500 kroner for en times massage, og efter mindst 45 minutter kan jeg så få en gang sex - er det så i et kvarter??? 

Håber i forstår hvad jeg mener - jeg synes bare hurtigt at 15-1800 for massage og et kvartes sex er meget dyrt.

Hvad gør andre, når i - hvis i har det som jeg - godt kan lide det pirrende spil under massagen?

Mvh

Mr T

Helt klart aftale på forhånd at du vil bolle i længere tid. Mine aftaler går ud på tantrasex og pirring af hele kroppen de første 20 min derefter nedre dele. Tøj af og sex min 30 min. Hvis det er en man kender og besøger tit bestiller jeg 2 timer med presset pris ikke 2 x 1 times pris og forlanger max 1 time direkte sex og som regl får mere ud af dette. Prøv dig frem..men pas på de thaier vil gerne afslutte før tid så hold på sædtrykket. Desuden falder gummiet af og forlang flere kondomer når du boller dem. 

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Mr_T skrev, for 3 timer siden:

Hej Rødder.

Jeg har et spørgsmål, som jeg egentlig er brændt inde med et stykke tid.

Jeg frekventerer ofte thai-stederne - kommer der for massagens skyld, men siger sjældent nej til en håndtrold, hvis stemningen og lysten er der. :D

Men så kommer spørgsmålet - nogen gange bliver der så tilbudt FP samtidigt, og så er det jeg undrer mig - fordi det bliver jo præsenteret istedet for håndtrolden til f.eks. 800 eller mere.

Og jeg mener - jeg har betalt 500 kroner for en times massage, og efter mindst 45 minutter kan jeg så få en gang sex - er det så i et kvarter??? 

Håber i forstår hvad jeg mener - jeg synes bare hurtigt at 15-1800 for massage og et kvartes sex er meget dyrt.

Hvad gør andre, når i - hvis i har det som jeg - godt kan lide det pirrende spil under massagen?

Mvh

Mr T

Hvor har du lært at regne?

500+800=1300 ikke

1500-1800

anyway så aftal pris inden start så du får en samlet pris, heller ikke grund til at betale for en dy massage hvis den alligevel ikke ydes og man i stedet får sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg deler det som regel op, det har jeg fundet ud af fungerer bedst for mig. 

Så enten får jeg massage, til tider inkl. et HJ eller også går jeg efter FP. 

Orker ikke alt det der mersalgs lir og det er mig der bestemmer for det er også mig der betaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Agurken. Det er nemmest at aftale det hele inden man starter. Nogen kan presses i pris og andre kan ikke. Jeg har dog oplevet, at der blev krævet ekstra under chancen med fuld pakke, men jeg her ikke betalt. 

Hvis du har betalt for en time er der mange som glemmer tiden, hvis de selv får noget ud af det. Jeg har fået op til 2 timer for en times pris. Det er her bedst hvis man kender pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...