Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne her madamme, Anna

Det er helt sikkert hende på billederne, men alligevel sååååååå langt fra. Manipulation, fedt og snyd. Ren Dr Jekyll og Mr Hyde. Hende på billederne ser tynd, sexet og fin ud, men hende jeg mødte var kvabset, lad og grov. Slet ikke mig. Snydt igen. 

Jeg tænkte det var jo hende, så jeg betalte, men kunne ikke noget, på trods af betydelige mængder af opsparet liderlighed.

Så stay away. 

Redigeret af Bobwhite
Diverse2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, 1 time siden:

Manipulation, fedt og snyd. Ren Dr Jekyll og Mr Hyde. Hende på billederne ser tynd, sexet og fin ud, men hende jeg mødte var kvabset, lad og grov. Slet ikke mig. Snydt igen. 

Jeg tænkte det var jo hende, så jeg betalte

Jeg bliver sikker upopulær, men det er din egen skyld.
Er billederne 20 år gamle eller redigeret til ukendelighed, så bør man også vende om i døren, og vælger man alligevel at gennemføre besøget, er der ingen grund til at brokke sig, da du vidste, hvad du gik ind til. Du kunne blot have vendt om i døren. Sorry, not sorry.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 41 minutter siden:

Er billederne 20 år gamle eller redigeret til ukendelighed

Jeg tror ikke du bliver upopulær, men måske bliver du bare taget mindre alvorligt, når du på den måde udstiller manglende evne til både at læse indenad og tænke dig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Er billederne 20 år gamle eller redigeret til ukendelighed, så bør man også vende om i døren, og vælger man alligevel at gennemføre besøget, er der ingen grund til at brokke sig, da du vidste, hvad du gik ind til. Du kunne blot have vendt om i døren. Sorry, not sorry.

Du bliver ikke upopulær eller taget mindre alvorligt. 

Folk skal bare lære at isge fra. 

Er der noget galt ved første fremmøde så smutter man igen istedet for at bilde sig ind at det nok skal gå alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har da 100% ret, yes, jeg burde være vendt om. Absolut. Helt fair vurdering. Tager rimeligt dårlige beslutninger i den slags situationer. Desværre. Grunden til at jeg skrev det her var nu heller ikke at få medlidenhed, men for at “hjælpe” andre med at blive væk fra hende. Jeg tror ikke jeg er alene i ikke at være godt til at skride. Plus at det mindste af det hele er pengene. Det værste er al den tid man får brugt inden man ringer på døren. Så kaster man gode penge efter dårlig anvendt tid i håbet om at det nok er meget godt alligevel. Det var det så ikke her :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, 1 time siden:

Du har da 100% ret, yes, jeg burde være vendt om. Absolut. Helt fair vurdering. Tager rimeligt dårlige beslutninger i den slags situationer. Desværre. Grunden til at jeg skrev det her var nu heller ikke at få medlidenhed, men for at “hjælpe” andre med at blive væk fra hende. Jeg tror ikke jeg er alene i ikke at være godt til at skride. Plus at det mindste af det hele er pengene. Det værste er al den tid man får brugt inden man ringer på døren. Så kaster man gode penge efter dårlig anvendt tid i håbet om at det nok er meget godt alligevel. Det var det så ikke her :(

Tak Bob. Jeg har desværre også selv været der mere end en gang. Ved ikke hvad det er ser får mig til dels at “bare at tage den” i stedet for bare at gå. Men også at jeg mere end en gang er faldet for fantasien jeg får når jeg ser anoncen og indtil jeg er midt i det stadig tror mere på det jeg valgte end det jeg står midt i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...