Hop til indhold
Power-man

Advarsel - Sukkerlove92

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/q1W59mBDol

Man skulle ha været gået, da man stod i døren

Hun er syg i hovedet og totalt på stoffer og hendes fisse lugter virkelig, så slemt at man nærmest ikke kan holde den oppe, men det opdager men jo først nogle minutter inde i akten )-:  .... Hun får hendes veninde BallerupPrinsessen til at sende alt muligt lort til en bagefter..De er syge i hovedet
Har tidligere prøvet at advare mod hende og hendes veninde, men den er fjernet....
De er begge i større boligkompleks i Ballerup og hjerte tattoo på kindben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, de er fuldstændig psyko....

Jeg har haft et par andre mindre gode oplevelser på SD. Men det har været, at der måske ikke lige var kemi, eller hun så meget anderledes ud end på billeder. Og så er vi bare blevet enige om, at de ikke lige er os der skal ses igen. Altid på en pæn og lødig måde.
 

Men de 2 tøser er simpelthen så fucked up at man tror det er løgn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg have været heldig for jeg mødte en frisk og fræk sukkerlove92 og hun lugtede ikke. Hun gjorde bare hvad der blev sagt og hun nød det.. Det er dog nok ca.4mdr siden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernø skrev, den 19.9.2020 at 22:12:

Så må jeg have været heldig for jeg mødte en frisk og fræk sukkerlove92 og hun lugtede ikke. Hun gjorde bare hvad der blev sagt og hun nød det.. Det er dog nok ca.4mdr siden.. 

Enig - god villig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde en aftale som jeg måtte aflyse , og det var helt fin og sober snak hele vejen igennem
hvad gør i for at pisse pigerne så meget af , jer med de dårlige oplevelser ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BentSkurk74

Jeg kan heller ikke genkende de negative anmeldelser. Jeg oplevede det helt modsatte. Lysten kom over mig i fredags og på trods af de mange røde alarmklokker fra. anmeldelserne herinde, tog jeg chancen. Jeg lavede en aftale med hende, alt i god tone. Langt bedre end det jeg normalt oplever på SD. Men jeg fik en aftale i hus 1000 for en halv time og mødte op tidligt eftermiddag, efter arbejdet til aftalt tid. Hun åbnede og jeg må sige, at hun er lidt mere brugt end hvad der fremgår af billederne. men sådan er det jo ofte.

Min oplevelse var super fin. hun gjorde sig umage og jeg havde en dejlig oplevelse. Er det en super babe, nej det er det ikke men mere en GP på SD. Faktisk en gentagelse værd, hvis lysten trænger sig på og der ikke er noget bedre der byder sig på.

Men det er nu engang min oplevelse og jeg har mødt del SB's

Del dette indlæg


Link til indlæg
BentSkurk74 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan heller ikke genkende de negative anmeldelser. Jeg oplevede det helt modsatte. Lysten kom over mig i fredags og på trods af de mange røde alarmklokker fra. anmeldelserne herinde, tog jeg chancen. Jeg lavede en aftale med hende, alt i god tone. Langt bedre end det jeg normalt oplever på SD. Men jeg fik en aftale i hus 1000 for en halv time og mødte op tidligt eftermiddag, efter arbejdet til aftalt tid. Hun åbnede og jeg må sige, at hun er lidt mere brugt end hvad der fremgår af billederne. men sådan er det jo ofte.

Min oplevelse var super fin. hun gjorde sig umage og jeg havde en dejlig oplevelse. Er det en super babe, nej det er det ikke men mere en GP på SD. Faktisk en gentagelse værd, hvis lysten trænger sig på og der ikke er noget bedre der byder sig på.

Men det er nu engang min oplevelse og jeg har mødt del SB's

Jeg har også været der nogle gange.

Hun er lidt speciel, men man får det forventede. Hverken mere eller.mindre. jeg oplever dog at hun nyder det. Og hun er sød nok. Ingen ballade, som mange her siger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...