Power-man 51 Skrevet 18. September, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/yDW6p7dMze Hun er syg i hovedet og totalt på stoffer....sender truende voice snaps m.m. Hun skifter sikker profilnavn. Har tidligere prøvet at advare mod hende og hendes veninde, men den er fjernet.... De er begge i større boligkompleks i Ballerup og hjerte tattoo på kindben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stig4f 6 Skrevet 30. September, 2020 Hvad er hendes/deres snap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 30. September, 2020 Stig4f skrev, for 7 timer siden: Hvad er hendes/deres snap? Har svaret pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jensen jk Skrevet 1. Oktober, 2020 Tak for advarslen. Den er værdsat. Hun kalder sig nu Thereoncewasawoman og har sat sin alder til 30 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 1. Oktober, 2020 (edited) Jeps, så det godt....de kommer nok til at skifte profiler og snaps mange gange. Så bare bid mærke i hjerte tattoo i ansigt. Fik faktisk endnu en oprigning fra hende i sidste uge fra et mobil nummer, hvor hun skajede fuldstændigt ud. Hun er syg Redigeret 1. Oktober, 2020 af Lenny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBig 65 Skrevet 21. Oktober, 2020 Hvad truer hun med ? har du mødt hende IRL ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest armin Skrevet 22. Oktober, 2020 er det hende her? https://sugardaters.com/da/profile/q1W59mBDol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudolfski 151 Skrevet 22. Oktober, 2020 Det må være hende der nu kalder sig Lillkim, hjerte på Venstre kind, kæmpe strutlæber..? Har også været på onlyfans... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 22. Oktober, 2020 Profilen Lillkim er ikke Ballerupprinsessen, men hendes veninde - Lillkims profil hed tidligere Sukkerlove92 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudolfski 151 Skrevet 22. Oktober, 2020 Men det lyder som om der er to..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 23. Oktober, 2020 Rudolfski skrev, for 18 timer siden: Men det lyder som om der er to..? Ja, der er 2 som jeg også skrev til at starte med. Og ja, de skifter profiler. De har begge hjerte tattoo på kinden. Kan ikke sige hvem er værst, men de er pænt syge begge 2 . Så jeg kan jo kun opfordre til at undgå begge. Selv uden alt det jeg har oplevet med dem, så ville jeg hellere ligge pengene hos en Professionel pige (rigtig prostitueret). For her får du hverken en rigtig sukkerpige oplevelse, eller en ren/duftende professionel pige oplevelse. Nu er jeg selv single, så alle de trusler m.m. gjorde mig egentlig ikke så meget andet end, at jeg har unger hver anden uge. Og lige efter var jeg da lidt sådan "at hvis der lige pludselig står nogen udenfor min dør, imens jeg har børnene" Så hvis du søger "spænding" efter mødet, så go' for it. Men hvis du er i et forhold eller bare ikke gider tage chancen, så lad vær! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg