Hop til indhold
Power-man

Advarsel - BallerupPrinsessen

Recommended Posts

Guest Jensen jk

Tak for advarslen. Den er værdsat. Hun kalder sig nu Thereoncewasawoman og har sat sin alder til 30 år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, så det godt....de kommer nok til at skifte profiler og snaps mange gange. Så bare bid mærke i hjerte tattoo i ansigt.

Fik faktisk endnu en oprigning fra hende i sidste uge fra et mobil nummer, hvor hun skajede fuldstændigt ud. Hun er syg

Redigeret af Lenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 18 timer siden:

Men det lyder som om der er to..?

Ja, der er 2 som jeg også skrev til at starte med. Og ja, de skifter profiler. De har begge hjerte tattoo på kinden. Kan ikke sige hvem er værst, men de er pænt syge begge 2 :shock:. Så jeg kan jo kun opfordre til at undgå begge. Selv uden alt det jeg har oplevet med dem, så ville jeg hellere ligge pengene hos en Professionel pige (rigtig prostitueret). For her får du hverken en rigtig sukkerpige oplevelse, eller en ren/duftende professionel pige oplevelse.
Nu er jeg selv single, så alle de trusler m.m. gjorde mig egentlig ikke så meget andet end, at jeg har unger hver anden uge. Og lige efter var jeg da lidt sådan "at hvis der lige pludselig står nogen udenfor min dør, imens jeg har børnene" :oops:
Så hvis du søger "spænding" efter mødet, så go' for it. Men hvis du er i et forhold eller bare ikke gider tage chancen, så lad vær!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...