Hop til indhold
Mr Black

EllaBianca Odense

Recommended Posts

Så  var jeg lige spontant forbi da jeg synes hende og hendes ydelser så rigtig fristende ud, og jeg blev ikke skuffet :x

Stedet er et af de gamle steder, dog er pigerne flyttet op i stueetagen, sidst jeg var der for meget længe siden foregik det i kælderen..

Nå, men hun er 21 år og hvalpet..sådan lidt buttet på den lækre måde og med et efter min mening utroligt kønt ansigt, hun er russisk og snakker ikke alt for godt engelsk, men hun vil gerne snakke og er sød og smilende og imødekommende hele vejen igennem.

Hun var i t shirt og små g strengs trusser og vi krammede lidt og jeg valgte 45 minutter med anal, og havde været i bad på forhånd så vi gik direkte til sagen :D..af med trusserne og t shirten og sikke et syn, vi lagde os på den lækre seng og krammede lidt og suttede på hendes bryster og hun spredte villigt benene så jeg kunne røre ved hende og minsandten om hun ikke var våd inde mellem læberne ..så fik jeg gummi på (hun sutter desværre ikke uden gummi) og så fik jeg hende til at vende sig om til en 69’er og sådan lå vi længe og jeg fik slikket både fisse og numse grundigt, hun smager lækkert og er velduftende og selvf. glat og jeg lå bare og nød synet og smagen af denne lækre unge undervogn imens hun suttede ivrigt og dybt på min pik :x..da vi var færdige med at slikke spurgte hun hvordan jeg ville tage hende og jeg valgte ganske almindelig missionær, og trængte op i hende og kneppede hende grundigt og hun tager fint imod og stønnede lystigt med og så til det som jeg egentlig var kommet efter, hun vendte sig om på maven og fik lidt glidecrem i numsen og jeg fik lidt på pikken og så trængte jeg forsigtigt op i nummer 2, hun bad mig om at være forsigtig og det var jeg selvf. men der gik ikke længe inden hun tog den fint og lød til at nyde det, vildt nok og virkelig stramt og virkelig frækt og dejligt og der gik ikke længe inden jeg måtte fyre kanonen af oppe i denne lille lækre numse :x

Så lå vi bare og snakkede og jeg ved sgu ikke om jeg er ved at blive gammel eller den første seance havde været for overvældende for min pik men den var ikke meget for at komme på dupperne igen, men hun er sgu en lille Snut..hun lå bare og suttede og kælede med min slappe pik og langt om længe blev den klar igen, især efter hun begyndte at kysse mine kugler og længere ned efter :smile:.. så kravlede jeg ned og slikkede hende og fik hende til at sprede benene helt, vildt frækt og lå bare og nød hende..og hun stønnede og pludselig kom hendes hånd ned til hendes klit og så hjalp hun til, jeg havde erfaret at hun ikke bryder sig om fingre i numsen, men fandt ud af at hun godt kan lide en finger i fissen..så mens hun legede satte jeg mig op mellem hendes ben og gav hende finger, først en så to så tre og så fire vildt nok aldrig prøvet noget lignende før med en købe pige..ihvertfald ikke uden at betale for det :smile:  jeg vil ikke sige hendes fisse er slap, hun er bare i stand til at slappe af og tage imod, hun stoppede dog ved fire fingre og var selv overrasket over at hun kunne rumme så meget..alt i alt en rigtig fræk oplevelse hos en rigtig Sød og smuk ung pige og jeg kommer gerne igen og billederne er ægte.

Øhttps://annoncelight.dk/showad/299701

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...