Hop til indhold

Recommended Posts

Trooper skrev, for 2 timer siden:

Når man er 65+, kan man sågodt gå til Gip og Cicci?...Eller er det for meget

Hvem kan anbefales?

Jeg er ældre end dig, og besøger en del forskellige thai piger, og enkelte danske også. Jeg er aldrig blevet afvist, og har kun en enkelt gang fornemmet en vis forbeholdenhed - men det behøver jo ikke være pga alder. Jeg tror at såfremt men er nærværende, viser interesse for pigen og høflig og glad , samt naturligvis velsoigneret, så er pigerne ligeglade. Faktisk tror jeg de er lidt mere trygge, for de ved jo godt vi ældre hviler mere i os selv, og nok ikke har tendens til at blive hårdhændede hvis tingene ikke går som vi ønsker det. Du ved, alderen runder mange skarpe hjørner på mennesker. Til gengæld skal de nok arbejde lidt mere for at få os i mål :D
PS: Et par thaipiger har udtrykt glæde ved at jeg kommer nybarberet. Moden med at mænd skal have lidt skægstubbe kan de ikke lide, fordi det kradser på inderlår og mis ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Din beskrivelse passer meget godt til mine oplevelser ...minus 1 - og det med velsoigneret og nybarberet betyder meget....også for pigerne, og man får bemærkninger om det. Også når man er ordentlig påklædt kommer der et anderkendende nik eller bemærkning....så det er nok inde i en selv der er tvivl....det er vel bare op på hesten og så nyde det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Trooper skrev, for 4 minutter siden:

Tak for svar. Din beskrivelse passer meget godt til mine oplevelser ...minus 1 - og det med velsoigneret og nybarberet betyder meget....også for pigerne, og man får bemærkninger om det. Også når man er ordentlig påklædt kommer der et anderkendende nik eller bemærkning....så det er nok inde i en selv der er tvivl....det er vel bare op på hesten og så nyde det.....

Ja præcis og værd du glad for Århus Oldboy svarer i en pæn tone, din placering ku godt ha ramt en anelse bedre ifht. Anmeldelse og Thai, nok om det men gi den nu bare gas hos de 2 tøser, tror næppe du vil fortryde dit besøg :lol: (husk ekstra iltflasker)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:)....ja ekstra ilt kunne være nødvendigt....men vi kan vel tage en pause ind imellem. JA, han svarer i en pæn tone....jeg har vel heller ikke generet ham...han ved meget og det er fint...og tak for det.

.....og så vil jeg lige give PP en chance...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, for 2 minutter siden:

.....og så vil jeg lige give PP en chance...

Sjovt nok har jeg aldrig besøgt stedet. Ud fra de mange anmeldelser tror jeg ikke jeg ville overleve. Omend det ville være en ideel død :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Sjovt nok har jeg aldrig besøgt stedet. Ud fra de mange anmeldelser tror jeg ikke jeg ville overleve. Omend det ville være en ideel død :D

Sjovt nok lyder det som den eneste ene men nuvel man ska åbenbart hore meget før den falder af :rolleyes:

Sorrry, afsporing

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Det er jo også muligt for trådstarter, at besøge Amita på Silkeborgvej.

Jeg har haft flere gode oplevelser der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Den flittige skrev, for 7 timer siden:

Det er jo også muligt for trådstarter, at besøge Amita på Silkeborgvej.

Jeg har haft flere gode oplevelser der.

Åh jo men nu er du jo ej så gl som Ts, så tag du bare en tur på de unge hos Amita inden Solen står op  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trooper skrev, den 18.9.2020 at 18:11:

Når man er 65+, kan man sågodt gå til Gip og Cicci?...Eller er det for meget

Hvem kan anbefales?

Måske Jasmin kunne være et godt bud. Hun er selv moden men ved hvad det drejer sig om.  
Og ja du kan godt besøge Gib.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...