Hop til indhold
holmer

Sekret smitte

Recommended Posts

Risikoen ved oralsex er så lille at myndighederne i, var det ikke Italien?, anbefaler det og onani som sikre metoder. 

 

Hvordan vil du forresten bruge kondom ved oralsex? På tungen? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

... tja.. rører jeg mig selv efter du har slikket mig, får dit savl på fingrene og rører ved mit ansigt derefter, så er der smitte den vej igennem. 

Rører du ved din pik efter jeg har savlet på den og rører derefter ved dit ansigt er der igen smitte den vej igennem... 

Så selv hvis der ikke er direkte smitte fra mund til pik eller mund til fisse, skal man godt nok være påpasselig hvis man vil gøre en indsats som har nogen reel effekt. Med den mængde jeg selv savler under bjs ville jeg nærmest betegne kampen som tabt på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Risikoen ved oralsex er så lille at myndighederne i, var det ikke Italien?, anbefaler det og onani som sikre metoder. 

 

Hvordan vil du forresten bruge kondom ved oralsex? På tungen? :D

Ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden:

... tja.. rører jeg mig selv efter du har slikket mig, får dit savl på fingrene og rører ved mit ansigt derefter, så er der smitte den vej igennem. 

Rører du ved din pik efter jeg har savlet på den og rører derefter ved dit ansigt er der igen smitte den vej igennem... 

Så selv hvis der ikke er direkte smitte fra mund til pik eller mund til fisse, skal man godt nok være påpasselig hvis man vil gøre en indsats som har nogen reel effekt. Med den mængde jeg selv savler under bjs ville jeg nærmest betegne kampen som tabt på forhånd. 

Så der findes smitte under oral sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
holmer skrev, Lige nu:

Så der findes smitte under oral sex. 

Jeg ved ikke om der er virus i selve sekretet, men man kommer bare ikke udenom at smitterisikoen er til stede så snart munden/luftvejene er i spil. Der er også fundet coronavirus i sæd (men ved ikke om det smitter, blot at det er der). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke om der er virus i selve sekretet, men man kommer bare ikke udenom at smitterisikoen er til stede så snart munden/luftvejene er i spil. Der er også fundet coronavirus i sæd (men ved ikke om det smitter, blot at det er der). 

Du får mange tak for dit svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ønsker en form for sikring mod smitte ved oralsex så findes der slikkelapper, som man lægger henover der hvor man vil slikke. De kan formodentlig købes i kondom butikker. 
  Jeg har hørt at man også kan bruge husholdningsfilm istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 4 timer siden:

Hvis man ønsker en form for sikring mod smitte ved oralsex så findes der slikkelapper, som man lægger henover der hvor man vil slikke. De kan formodentlig købes i kondom butikker. 
  Jeg har hørt at man også kan bruge husholdningsfilm istedet.

Jo, men som sikkerhed mod smitte med Corona er det næppe meget bevendt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 16 timer siden:

Jo, men som sikkerhed mod smitte med Corona er det næppe meget bevendt.  

Hvorfor ikke? Hvad tænker du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor ikke? Hvad tænker du? 

At det vil være afsindig svært at undgå at man kommer til at udveksle spyt eller andre kropsvæsker, uanset at man bruger slikkelapper og kondom. Hvis man er i nærkontakt på den måde, er det næsten ikke til at undgå, at man afsætter spyt på hinanden eller på lagnet, og derefter kommer til at berøre det, og føre det op til sine egne slimhinder. Så skal man i hvert fald være meget, meget kontrolleret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 31 minutter siden:

Så skal man i hvert fald være meget, meget kontrolleret.

og så ryger det meste af glæden ved intimiteten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...