Hop til indhold
Lombardo

Maraton blowjobs, hvor længe og hvem kan levere?

Varighed af lange blowjobs? - ingen anden ydelse  

42 medlemmer har stemt

  1. 1. Varighed af lange blowjobs? - ingen anden ydelse

    • 10 minutter
      5
    • 15 minutter
      13
    • 20 minutter
      8
    • 30 minutter
      16
  2. 2. Skal det helst være inkl. megafransk?

    • Ja
      39
    • Nej
      3


Recommended Posts

I de her coronatider, så er jeg personligt kun interesseret i superfransk, eventuelt inkl. mega. - altså ikke nogle andre ydelser.

Men hvor længe synes du at et blowjob egentlig skal vare for at det er optimalt, og hvor længe kan ydelsen gives uden at det er for hårdt for pigen? Der kan jo varieres med lidt slik op og ned af skaft og boller, men også lidt svensk kan jo indgå af og til.

Jeg har i de her tider en fantasi om at få superfransk i måske en 30 minutter, men det er der nok ikke så mange af pigerne der kan klare :D

Har Emilly og Alice i tankerne til noget maraton blowjob, er der nogle som har prøvet det? Dina G har jeg prøvet et par gange, hendes økoblow er godt og kan vare i lang tid.

Byd gerne ind med anbefalinger af piger der kan levere maraton økoblow og tanker omkring det.

Redigeret af Lombardo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg falder uden for den gennemsnitlige holdning her, kan jeg se, men i min ydmyge optik er 30 minutters blow simpelthen for kedeligt i længden. Men respekt både for den pige, som kan holde gejsten så længe, og for fyren, som bliver ved at finde det pirrende gennem en halv time.

Fin afstemning i øvrigt!

Redigeret af Den_glade_amatør
Sidste linje tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...