Hop til indhold
Malou00

Kvinders ret til at afvise mænd eller undlade at svare ud fra mail

Recommended Posts

Lige en lille debat...

 

nu oplevet at støde på person der skrev via mail men jeg er som person en hvis jeg har en mave fornemmelse der siger mig ud fra mail navn eller mail tekst person jeg skal gå uden om.. så svare jeg ikke retur...

endt så ud i større udbrud over mangel på svar afviser så person og og begrunder han er valgt fra ud fra mail men ønsker ikke yderligere forklaring må finde anden...

 

godtages ikke... bliver nu kaldt faker, vil hænge mig ud alle steder som en man skal holde sig fra, en der ikke taler pænt.. og når man ikke gør det vil der ske ting og sager som vil ske med mig nu...

 

viser bare at man altid skal lytte efter sin mave fornemmelse min havde ret i dette tilfælde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen ‘bollofon’ og foretrækker mail; men vedhæfter altid foto - ikke af de ædlere dele, men as rhey say åsynet - så er  resten op til dialig og som du siger mavefornemmelse; dog er jeg klar over, at fleste gudinder må jeg se bort fra eller de fra mig!! mvh afklaret mand (sådan da)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Malou00

Tænker at man som GP, selv kan tilvælge besøg ! - og naturligvis fravælge, hvis kemi/mavefornemmelse siger "No Thanks" ! 
Det er jo et "liberalt erhverv" du jobber i - og man arbejder jo frivilligt med det område, håber jeg. 
 

Men jeg har den opfattelse at, er der en som henvender sig på sms/mail eller lign. vil det være god moral at svare tilbage - uanset !! 
T/- :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tranporter skrev, for 19 minutter siden:

Men jeg har den opfattelse at, er der en som henvender sig på sms/mail eller lign. vil det være god moral at svare tilbage - uanset !! 
T/- 

Ahrr - der er nu nogen gange,  man kan lugte personen fisker efter at få en eller anden respons han kan arbejde videre med - her er det ofte bedst helt at undlade at svare - evt. sætte vedkommende på ignorer og glemme alt om vedkommende, da yderligere dialog bare vil komplicere tingene og man skal bruge unødig energi på at forklare sig.

Sådanne personer har ofte flere fisk i søen og går efter de fisk, der bider på - de fisk, der søger andre græsgange, gider han sikkert ikke vende tilbage til!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du/Vi er i vores FULDE RET til pænt at sige Nej Tak.. også uden en “For ham” At se rimelig begrundelse... <3 
Blev faktisk selv i sidste uge konfronteret med en oplevelse tilsvarende din og blev også kaldt for en hel perlerække af alle de “fine gloser” Deriblandt også Useriøse Kælling, Faker, Højrøvet, osv...  Inden røret til sidst blev smækket på... 
Man kan da ikke undgå at blive lidt forskrækket over det pludselige twist I tilgangen...:o
-Tænkte fuldstændigt lige som dig, at jeg var glad for at jeg i situationen takkede pænt Nej Tak og lyttede til min mavefornemmelse... <3


Min Personlige tilgang er:

-Jeg er vitterligt glad for at være sprunget ud som GP...

-Hvis jeg fortsat skal være glad som GP Og “bryste mig af” ærligt at kunne stå ved, at det er lysten som motiverer og inspirerer mig til dette, er jeg nød til at sige pænt nej tak, der hvor jeg ikke mærker kemien og ikke kun der hvor der er noget “helt grueligt galt”  
set ud fra en “retfærdighedsfaktor” om hvad jeg “burde levere” i en hvilken som helst anden butik.... 

-Jeg kan ikke levere ægte nærvær, lyst, nydelse og en dejlig oplevelse, på kommando, som en eller anden maskine... 

*Heldigvis...<3

-Det er både i hensyn til og af respekt for den mand, der med garanti vil kunne mærke, at  jeg ikke gir særligt meget af mig selv og i respekt for mig selv og mit ønske og valg om at være sprunget ud som GP.   <3

-Er generelt ret bred... også i mit udsyn og ønsker om M’er og ikke kun “bagom” :D *sorry... Griner.. 

Udgangspunktet for et godt møde med fælles interesser er jo allerede sat pga. De som kontakter mig, gør det ud ud fra min profil, så det er heldigvis ikke tit det sker... -men det sker... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og sorter altid mænd fra der som det eneste skriver hej skal du have pik eller hej vil du sutte

Dette startet personen sin kontakt med mig på. 

så kald mig faker osv jeg sortere fra følger min mave fornemmelse og ingen begrundelse herfra andet et surt opstød hvis du bliver ved og ikke respekter et nej. 
 

derimod mænd der skriver lidt mere personligt og faktisk læst min annonce giver jeg svar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malou00 skrev, for 53 minutter siden:

hej skal du have pik

De håber vel på, at få svaret "skal du have fjotte?", hvortil de kan svare, "Ja tak. Hvornår skal jeg komme?" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lav et standardsvar som du mailer tilbage. 

 

Kære Hugobent.

Tusind tak for din mail. Jeg er desværre ikke i stand til at modtage dig som min gæst, hvilket jeg beklager. 

Afslaget er begrundet i min mavefornemmelse, ud fra din mail. 

Jeg svarer aldrig på yderligere spørgsmål om sådanne afslag, og kommer altså heller ikke med en dybere forklaring.

Dette betyder altså at fremtidige mails fra dig ikke besvares, hvilket jeg håber du har forståelse for, og respekterer. 

 

Med venlige hilsen Malou

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Malou00 - du kan fuldstændigt selv vælge hvem du vil lave business med og du skal ikke og har ikke pligt til at oplyse eller begrunde eller forklare et eller flere afslag - Vi kunderne kan også “vende i døren” uden forklaring - Men i begge tilfælde vil en forklaring være god stil. 
 

dbh

alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Malou00 skrev, for 3 timer siden:

Lige en lille debat...

 

nu oplevet at støde på person der skrev via mail men jeg er som person en hvis jeg har en mave fornemmelse der siger mig ud fra mail navn eller mail tekst person jeg skal gå uden om.. så svare jeg ikke retur...

endt så ud i større udbrud over mangel på svar afviser så person og og begrunder han er valgt fra ud fra mail men ønsker ikke yderligere forklaring må finde anden...

 

godtages ikke... bliver nu kaldt faker, vil hænge mig ud alle steder som en man skal holde sig fra, en der ikke taler pænt.. og når man ikke gør det vil der ske ting og sager som vil ske med mig nu...

 

viser bare at man altid skal lytte efter sin mave fornemmelse min havde ret i dette tilfælde.

Desuden får din mail mig også endnu engang til at tænke på den skepsis jeg har, når en anmeldelse fuldstændig martrer en glædespige herinde. Måske er den skrevet af en som ham, som bare vil hævne sig og endda muligvis aldrig har besøgt vedkommende

Du og alle andre glædespiger, har altid ret til at sige nej til en kunde, også uden begrundelse. Og som alle skriver, efterfølgende beviste idioten selv, at du havde ret i din fornemmelse

Redigeret af går ned på knæ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Malou00 skrev, for 3 timer siden:

Lige en lille debat...

 

nu oplevet at støde på person der skrev via mail men jeg er som person en hvis jeg har en mave fornemmelse der siger mig ud fra mail navn eller mail tekst person jeg skal gå uden om.. så svare jeg ikke retur...

endt så ud i større udbrud over mangel på svar afviser så person og og begrunder han er valgt fra ud fra mail men ønsker ikke yderligere forklaring må finde anden...

 

godtages ikke... bliver nu kaldt faker, vil hænge mig ud alle steder som en man skal holde sig fra, en der ikke taler pænt.. og når man ikke gør det vil der ske ting og sager som vil ske med mig nu...

 

viser bare at man altid skal lytte efter sin mave fornemmelse min havde ret i dette tilfælde 

Desuden får dit indlæg mig også endnu engang til at tænke på den skepsis jeg har, når en anmeldelse fuldstændig martrer en glædespige herinde. Måske er den skrevet af en som ham, som bare vil hævne sig og endda muligvis aldrig har besøgt vedkommende

Redigeret af går ned på knæ

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, Lige nu:

Desuden får din mail mig også endnu engang til at tænke på den skepsis jeg har, når en anmeldelse fuldstændig martrer en glædespige herinde. Måske er den skrevet af en som ham, som bare vil hævne sig og endda muligvis aldrig har besøgt vedkommende

Ja sjovt du siger det.. for alle kvindernes kvinde hader der ville lave fake aftale med mig...  som nu vil melde mig alle steder til kommune skat ja folk hørt om ham og kender hele møllen han køre i selvsving med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Super godt emne!

Der kommer seriøst nogle mails og beskeder som man bare ved enten ikke er seriøse eller der er noget der virker forkert. 
for nylig afviste jeg én fordi der var kommet en rigtig dårlig stemning mellem os - trods dét, jeg jeg gjorde mit bedste for at få rent bord. 
Det er heldigvis sjældent sådan noget sker, men en irriterende oplevelse. 
Det er som om man kan tillade sig at skrive hvad som helst fordi man er skjult bag en skærm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malou00 skrev, den ‎18‎-‎09‎-‎2020 at 11:08:

Lige en lille debat...

 

nu oplevet at støde på person der skrev via mail men jeg er som person en hvis jeg har en mave fornemmelse der siger mig ud fra mail navn eller mail tekst person jeg skal gå uden om.. så svare jeg ikke retur...

endt så ud i større udbrud over mangel på svar afviser så person og og begrunder han er valgt fra ud fra mail men ønsker ikke yderligere forklaring må finde anden...

 

godtages ikke... bliver nu kaldt faker, vil hænge mig ud alle steder som en man skal holde sig fra, en der ikke taler pænt.. og når man ikke gør det vil der ske ting og sager som vil ske med mig nu...

 

viser bare at man altid skal lytte efter sin mave fornemmelse min havde ret i dette tilfælde 

Det korte svar er måske bare, at tilføje følgende i ens annonce.

Jeg tillader mig kun at svare på interessante og seriøse henvendelser. 

 

Får man så en brokke mail som i trådoplægget, så lad være med at indlede en dialog med en man allerede har fravalgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, den 18.9.2020 at 13:21:

Du/Vi er i vores FULDE RET til pænt at sige Nej Tak.. også uden en “For ham” At se rimelig begrundelse... <3 
Blev faktisk selv i sidste uge konfronteret med en oplevelse tilsvarende din og blev også kaldt for en hel perlerække af alle de “fine gloser” Deriblandt også Useriøse Kælling, Faker, Højrøvet, osv...  Inden røret til sidst blev smækket på... 
Man kan da ikke undgå at blive lidt forskrækket over det pludselige twist I tilgangen...:o
-Tænkte fuldstændigt lige som dig, at jeg var glad for at jeg i situationen takkede pænt Nej Tak og lyttede til min mavefornemmelse... <3


Min Personlige tilgang er:

-Jeg er vitterligt glad for at være sprunget ud som GP...

-Hvis jeg fortsat skal være glad som GP Og “bryste mig af” ærligt at kunne stå ved, at det er lysten som motiverer og inspirerer mig til dette, er jeg nød til at sige pænt nej tak, der hvor jeg ikke mærker kemien og ikke kun der hvor der er noget “helt grueligt galt”  
set ud fra en “retfærdighedsfaktor” om hvad jeg “burde levere” i en hvilken som helst anden butik.... 

-Jeg kan ikke levere ægte nærvær, lyst, nydelse og en dejlig oplevelse, på kommando, som en eller anden maskine... 

*Heldigvis...<3

-Det er både i hensyn til og af respekt for den mand, der med garanti vil kunne mærke, at  jeg ikke gir særligt meget af mig selv og i respekt for mig selv og mit ønske og valg om at være sprunget ud som GP.   <3

-Er generelt ret bred... også i mit udsyn og ønsker om M’er og ikke kun “bagom” :D *sorry... Griner.. 

Udgangspunktet for et godt møde med fælles interesser er jo allerede sat pga. De som kontakter mig, gør det ud ud fra min profil, så det er heldigvis ikke tit det sker... -men det sker... <3

Det må være en ubehagelig oplevelse, når det sker. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at når han opfører sig på den måde over at blive afvist, beviser han jo netop at du havde fuldstændig ret i din fornemmelse :-) 

Jeg har dog også oplevet det modsatte, hvor jeg havde skrevet en mail til en pige omkring middag og spurgt om hun ville have besøg til aften. Da der så var gået et par timer uden svar, lavede jeg en aftale med en anden pige i stedet for. Så gik der heller ikke mere end 30 min. hvorefter den første pige skrev tilbage at det var en aftale. Så var jeg selvfølgelig nødt til at skrive til hende at det ikke længere kunne lade sig gøre. Herefter fik jeg en sviner af rang, som jeg undlod at svare tilbage på. 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malou00 skrev, den 18.9.2020 at 11:08:

så svare jeg ikke retur...

Hvorfor ikke bare svare høfligt retur? Du kan lave et standardsvar.

Du skriver jo han giftede sig op over at du ikke svarede.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...