Hop til indhold
Fonøjeren

Sonja i Valhalla

Recommended Posts

En super sprød perle. 
https://annoncelight.dk/showad/290754
Jeg havde fornøjelsen af at besøge Sonja eller hvad hun nu kalder sig kan se at hun har 3 forskellige profiler. Men der er 100p hende på billederne, blev modtaget af hende i sort lækkert lingeri. Købte 30 min. Til de 800kr ikke ekstra. Hun var sød og smilende og sikke en dejlig krop. Syntes faktisk at ansigtet mindre lidt om Mia Khalifa. Dog ingen silicone i de store bryster, men de var stadig flotte og faste. Fik en ok massage, efterfulgt af et godt blow. Jeg fik hende vendt til en 69er. Og så tog fanden ved hende. Hun lavede den vildeste facesitting. Og sikke en flot og velsmagende mis, og hendes stjerne er super lækker. Har aldrig slikket så lækkert et røvhul. Pludselig Beder hun mig om at stikke en finger op i anus mens jeg tungeknepper hendes mis. Blev så tændt at jeg kun holdt få min. Da vi gik i doggystyle. Kommer HELT sikkert igen. Mums. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...