Hop til indhold
Aarhuselsker

Relax Hause i Lübeck

Recommended Posts

Hej

Jeg kommer næsten lige derfra. De er lette at komme i kontakt med og service upåklagelig.

Var i Lübeck i starten af ugen og trængte til lidt hygge. Valgte Anastasia som er en lille Polsk pige med en lidt bred bagdel. Hun talte ikke tysk, så alt foregik på Engelsk. Men skide sød.

Ved ankomst bliver man placeret i et venterum og får udleveret et menukort med 9 valgmuligheder. Heraf kan man vælge 3 punkter for 100 Euro.
Der afregnes når du kommer ind i hyggerummet med pigen. 

Jeg valgte ½ time med Schlittenfahrt, Spanische Massage og Gemeinsames Duschen til 100 euro.

Startede med bad sammen og herefter massage som vel egentlig kan kaldes en klassisk b2b. Afsluttede med et godt hj. Efterfølgende blev jeg tilbudt bad til at fjerne resterne af olien. Gik derfra glad og lettet :-)

Kan anbefales...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guys, I am a bit lost in latest corona rules. 

Can we now go to Lübeck with a corona test, and come back in 24 hours without any problem and without isolation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg var et smut forbi Relax haus i Lübeck for nyligt.
https://relax-haus.com/tantra/

Jeg dukkede op uden at have bestilt tid. De har en fin parkeringsplads lige foran huset med plads til 3 biler. Der holdte dog ingen her ved 14 tiden.
Jeg valgte at parkere på en stor parkeringsplads lige syd for. 
Der blev budt velkommen af en meget fræk udseende kvinde. Blev vist ind i et lille venterum hvor jeg fik udleveret et menukort.
Jeg nåede ikke at få det læst før en polsk pige også dukkede op. Knap så fræk, men pæn nok. 
Det viste sig hurtigt at den "frække" havde en anden aftale snart så jeg måtte gå med polakken. Hun talte rigtig fint engelsk.

Jeg fik mig et bad og valgte 60 minutter uden sex til 120 (900 dkk)  - men med hvad der nu ellers kunne følge med en b2b. 
Pæn pige, med lidt mave men med flotte bryster. Det var en god B2B og lidt slide i ca. 45 minutter + bad før og efter.

Ok oplevelse til en ok pris.
Næste gang jeg er på egnen vil jeg da helt sikkert kigge ind igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 12/14/2021 at 1:06 PM:

I was a smut past Relax haus in Lübeck recently.
https://relax-haus.com/tantra/

I showed up without making an appointment. They have a nice parking space right in front of the house with space for 3 cars. However, no one stopped here at 14 o'clock.
I chose to park in a large parking lot just south of. 
Was greeted by a very naughty looking woman. Was shown into a small waiting room where I was given a menu card.
I did not get to read it until a Polish girl also showed up. Not so naughty, but nice enough. 
It quickly turned out that the "naughty" had another deal soon so I had to go with the Pole. She spoke really fine English.

I got a bath and chose 60 minutes without sex for 120 (900 dkk) - but with what else could come with a b2b. 
Nice girl, with a little belly but with nice breasts. It was a good B2B and a little slide for approx. 45 minutes + bath before and after.

Ok experience at an ok price.
Next time I'm in the area I will definitely look in again.

I also visited the place 2 times last year. Easy to find and it has nice parking options. 

http://relax-girls.com/?page_id=19

I am planning to make a visit soon. Can you tell which one you visited, and which one was the naughty one? :) So I can book that one. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jok7r skrev, for 5 timer siden:

I also visited the place 2 times last year. Easy to find and it has nice parking options. 

http://relax-girls.com/?page_id=19

I am planning to make a visit soon. Can you tell which one you visited, and which one was the naughty one? :) So I can book that one. 

The one that looks the most like what I met there was Luna
But it does not look like she is there all that often.

I cannot seem to find the one I was with. There is one Polish girl that resembles a bit - but the one I was with was quite a bit larger around the waist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...