Hop til indhold
Randy

Dayana & Helen

Recommended Posts

Jeg var inde hvor både Dayana https://annoncelight.dk/showad/303818 og Helen https://annoncelight.dk/showad/300297  holder til. De begge fra Latvia, og er her vist nogle uger. 

Stedet: ret offenligt men ikke generende. Tilgengæld så er væggen mellem pigernes rum papirtynd, så man kan tydeligt høre de andre kunder. 

Pigerne: 
Dayana - Hende på billederne, mødte hende kun men bestilte ikke noget. Lækker,  og kunne høre at hun både grinte og lød "aktiv" fra den anden side af væggen. Men fik kun et kort indtryk, og syntes os at fornemme det med humørskiftet som en anden skrev herinde.

Helen - Billederne passer, men hun er ældre end de viser; og hendes krop er ikke så velholdt. 5/10 pige (kønt ansigt, lugter dog af røg). De eneste to ord hun sagde fra start til slut var "lie down". Kiggede ikke på mig en eneste gang (og jeg er både lækker og dufter godt...), 100% totalt uentusiastisk. Lå helt stille med nærmest låst krop under akten og stirrede tomt... Men joken er på hende, for at blive ignoreret er en af mine fetish! Men jo mindre man er til necro sex så hun nok ikke den rette.. 
På plus side; HOLD DA KÆFT HUN ER STRAM!!!!! Som at stikke pikken i en malkemaskine. Hun kiggede ikke på uret en eneste gang; men pga. stramheden så tror jeg de færreste holder til slutningen; så det vel nok derfor. Og et ofte overset punkt, hun er en af då få glædespiger der virkelig kan sætte et kondom rigtigt på. Sad helt perfekt, og helt ned til roden. Hun brugte hånden til at få mig igang før vi startede. 

Hun tilbød bad før/efter. 

Alt i alt, besøg kun Helen hvis man er typen der selv kan kører derudaf, og et stramt hul er alt man behøver (og nogle gange skal man jo bare ha stram fisse...)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 12 minutter siden:

Kiggede ikke på mig en eneste gang (og jeg er både lækker og dufter godt...), 100% totalt uentusiastisk. Lå helt stille med nærmest låst krop under akten og stirrede tomt... Men joken er på hende

Ja, det virker jo til, at hun nød det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 44 minutter siden:

Ja, det virker jo til, at hun nød det...

Ved ik lige hvordan jeg skal tolke dit svar? Prøver du bevidst at svare dumt eller er det bare tilfældigt? ;) 

Redigeret af Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 10 minutter siden:

.(også selvom fissen er stram). Gider ikke dårlig service.

Hellere en god service fra en slap fisse.... ;)
Btw... Der findes ikke slappe fisser, kun små pikke... Eller er det omvendt? Der findes ikke små pikke, kun slappe fisser... Ahhh nu har jeg forvirret mig selv.... Kan sgu ikke finde ud af hvordan det er... Nååå jo, nu husker jeg det... Vi er alle forskellige og heldigvis for det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Hellere en god service fra en slap fisse.... ;)
Btw... Der findes ikke slappe fisser, kun små pikke... Eller er det omvendt? Der findes ikke små pikke, kun slappe fisser... Ahhh nu har jeg forvirret mig selv.... Kan sgu ikke finde ud af hvordan det er... Nååå jo, nu husker jeg det... Vi er alle forskellige og heldigvis for det. :)

Ja, der findes kun slap service, store fisser og heldigvis har vi alle en stor pik i vores egen smålighed!:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...