Hop til indhold
Molle37

Camily - Århus, nogen erfaringer?

Recommended Posts

Nu er det lidt siden at efterlysningen blev lagt her på eroguide. Annoncen er stadig aktiv - også i dag d. 22.9 
Jeg var der i sidste uge og fik prøvet hendes "best blowjob in the city"! Tja det var virkelig godt og hvis hun kommer tilbage er der ikke noget at betænke sig på.

Dog måske lige en lille ting. Faktisk, har jeg forstået, en stor ting. Det bliver afsløret senere.

Ved ankomsten til et kendt sted i centrum (gennem en metalport og op ad metaltrapper i baggården) blev jeg mødt af en humørfyldt meget smuk kvinde, som virkelig forstår at sige velkommen på en meget anerkendende måde. Hurtigt tjek af mine ønsker - det kunne vel ikke være så svært når der i annoncen står "only blowjob", men ok for i det mindste at spørge. Altså da jeg så hende, sagde jeg at jeg kunne blive fristet til mere. Betalingen klaret og havde næppe fået lynet bukserne ned før hun var på pletten, flåede underbukserne væk og vupti havde pikken i munden. Den kvitterede med en pæn rejsning. Læg dig her sagde hun og klappede på sengen ved siden af sig, hvor den eminente teknik blev taget i brug med fornyet energi. Jeg rørte hende mellem benene og spurgte om jeg måtte slikke hende, men nej. Kun blow sagde hun. Jeg er gift så det går ikke. På dette tidspunkt var jeg faktisk klar over, at personen der betjente mig var en slags dobbeltgænger.

Jeg havde nemlig samme dag korresponderet med Ellen (Bianca Gold eller hvad hun ellers hedder??) og måtte afslå et møde med den berømte latino TS med det store jern, fordi pengene ikke var til alt det jeg vil have med i pakken. Men begge, altså Ellen og hende jeg var sammen med, Camily havde samme adresse, så jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det var Ellen jeg var sammen med. Den fysiske lighed var også slående. Vidste det allerede da jeg blev budt indenfor. Man kan så blot konkludere, at hun tilsyneladende har en sidetjeneste som blowjob-kvinde til at konpensere for de manglende? kunder i ladyboykategorien. Men under alle omstændigheder afskrækker det ikke mig. Det var et totalt-i-orden blowjob og en megasød kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommetider må man erkende at have taget grueligt fejl. Man ser bare hvad man tror. I dette tilfælde skulle jeg nok have spurgt før jeg skrev. Jeg har mødt Camily i Århus efter at Ellen var taget videre til Fredericia, så det kan jo ikke være den samme! Beklager denne misforståelse og undskylder til læserne her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...