Uni-Stud. Sara 0 Skrevet 10. Maj, 2013 Er du medlem af Sexarbejdernes Interesse Organisation? Vil du fortælle hvordan du oplever organisationen, deres arbejde og hvad det giver dig at have tilsluttet dig SIO? Jeg skriver speciale om SIO og søger SIO medlemmer der vil medvirke i et interview om ovenstående. Jeg planlægger at samle tre-fem interviewpersoner til et fokusgruppe interview, men er også interesseret i at høre fra dig hvis du hellere vil give interview alene. Vinklen for specialet er at undersøge SIOs potentialer og begrænsninger for at bidrage til bedre vilkår for sexarbejdere. I den offentlige prostitutions-debat er det overvejende ikke-sexarbejdere der udtaler sig. Jeg er interesseret i hvad det giver når en gruppe af sexarbejdere ytrer sig og taler deres egen sag. Jeg har allerede talt med SIOs bestyrelse, og søger nu medlemmers erfaringer. Hvis det kunne have din interesse, vil jeg meget gerne høre fra dig i en besked her på EroGuide, på mail: [email protected] eller telefon: 3028 8390 Interviewet vil vare ca. 1 time og finde sted en dag i maj måned. Jeg er fleksibel mht. dato og tidspunkt. Du er også velkommen til at skrive eller ringe hvis du blot vil høre nærmere detaljer. Med venlig hilsen Sara Wondie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg