Hop til indhold
steve

Dårligste thai oplevelse - Lucy thai girl

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/297863

Jeg har besøgt hende et par gange, da hun egentlig burde være min type. Men desværre er oplevelsen bare blevet ringere og ringere.

Og den ene gang havde hun endda sin periode..

Men sidste gang var totalt uden indlevelse og det virkede ikke som hun gad det her. Så nok forkert branche hun er i. Ellers har jeg bare været meget uheldig med hende. 

Desværre for hvis attituden var der har hun egentlig potentiale til noget godt. Men det virker ikke som hun gider det... Og også mærkeligt at sige man eks. Tilbyder body til body og så når kunden er fremme sige man ikke gider have olie på……?

Nåh men brug pengene andre steder der er bedre thai kvinder i Aarhus. Eks. De to Cherry.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

MEN hvorfor gå tilbage til en fuser? -det er jo så mange andre;-) 

For nogle år siden var jeg ved en Thai i Holstebro, hun hed Pond. Vandvittig smuk, super krop, men kemien manglede, (kedeligt) så jeg havde ikke i sinde at besøge hende igen. Skæbnen ville at jeg ved fejltagelse fik hende næste gang, her fik jeg trykket på de rigtige knapper og der gik nærmest ild i hende og plydselig var der smil, latter og super kemi. Endte med at jeg besøgte hende 14 gamge de 3 måneder hun var her, så min fuser har været en af de allerbedste oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 17.9.2020 at 11:29:

MEN hvorfor gå tilbage til en fuser? -det er jo så mange andre;-) 

Nogle gange lærer man jo ikke af sine fejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja for cirka 6 måneder siden besøgte jeg også Lucy i Viby, og det var en kæmpe skuffelse. God dag og hej i entréen gik meget godt, og hun fik sine 800 kr for en halv times almindelig sex, men da hun kommer ind på værelset hvor jeg ligger klar på sengen, er hun tydelig irriteret, og jeg finder hurtig ud af at jeg faktisk ikke må røre hende, jeg fandt også ud af at hun kun ville missionæren for andre stillinger som jeg syntes skulle prøves af gjorde vist nok ondt på hende, helt galt gik det da en sveddråbe fra mig ramte hende i ansigtet, der blev hun først sur og rakte hysterisk ud efter servietter, min rejsning, blev hurtigt som overkogt spaghetti, og jeg rejste mig op uden at være kommet, på vej ud af døren fortalte jeg hende at jeg ikke kunne give hende nogen gode anbefalinger nogen steder øv øv

Redigeret af Danpikkemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...