Hop til indhold
Agaton Sax

Freudenhaus Münster

Recommended Posts

Efter flere måneders nedlukning er der ingen gang i saunaklubberne i NRW, og Agaton Sax var tilfældigvis i området. Valget faldet på Freudenhaus idet Totalclub Osnabrück ser ud til at have ændret konceptet lidt, og Saunaclub Antalya ikke har en troværdig Anwesend liste.

Det er snart 2 år siden jeg sidst besøgte FH, da jeg dengang fandt Pigerne ganske uengageret. Specielt Crystal https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/441/crystal var på trods af sin gudekrop et total ligegyldig bekendtskab. Planen var denne gang et lille gensyn med Evelyn, der sammen med Alex https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/379/alex tidligere var TOP klasse piger på Antalya. Desværre viste det sig at være en ny Evelyn, dog meget lignede tidligere Evelyn, så desværre kom jeg ikke på Zimmer med hende denne gang.

Covid-19 konceptet er at man bærer maske under hele besøget, og det gælder også for begge på selve Zimmer. Så har man også prøvet det med. Der er ingen buffet eller alkohol udskænkning. Softdrinks og kaffe er til gengæld gratis. Entre koster 40€ og samme pris for 30min på Zimmer. Et klart plus ved FH er at Pigerne taget et rent klæde med på Zimmer, man undgår at rode rundt i andres sved. Rygning foregår heldigvis udenfor, og klubben er pæn og rummelig. Betalingen foregår i kontanter direkte til Pigen, som efter akten følger med dig ud i omklædningen. Egentlig ganske smart, for skulle man undervejs få brug for en opgradering til 60min, så aftaler man det blot undervejs.

Jeg faldt i fin snak med Linda, der med sin naturlige 100FF bryster er guf for enhver babsoman https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/682/linda. Blasen mit gummi får hun 5 stjerner for, men da vi kom i gang med selve akten, begyndte hun at beklage sig over den stramme Muschi var lidt øm. Nuvel etablissementet har sikkert været velbesøgt siden opstarten 15/9, men i Hr. Sax’s bog trækker det gevaldig ned, nå man ikke rigtig kan få lov til at støde ordentlig igennem, og hun ikke Er så villig til at skifte positioner. Havde hun blot haft glide cream i tasken, havde vi sikkert fundet ud af lidt anal mersalg, da en Doggy med de kæmpepatter vildt gyngende, helt sikkert ville ha brændt sig fast på nethinden. 

Næste Zimmer faldt valget på Roxcy https://www.freudenhaus.de/muenster/profil/523/roxy som må sige at være Linda’s diametrale modsætning. Høj og åleslank/petit krop. Blasen var kun til et 3-tal, men det indhenter den smukke så snart  akten gik over til Ficken. Hun spreder velvillig sine lange stænger i alle positioner så man kan komme til sagen. Saxsens gennemsnitlig udstyr, så vitterlig enorm stor ud når den gled op i den smukkes fugtig og stramme Muschi. Et helt igennem godkendt Zimmer Med Roxy, som klart kan anbefales.

Freudenhaus gjorde Takket være Roxy og kæmpepatterne et klart bedre indtryk denne gang, og niveauet på Pigernes udseende er generelt lidt over, samt lidt yngre end i de andre klubber i området i min optik. Overordnet en god og hyggelig stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde den fuldstændig modsatte oplevelse i Freudenhaus Dortmund søndag, Mutter i døren var alt andet end imødekommende, og der skulle jeg have været gået, men men men, nu stod jeg der jo, og tænkte godt det ikke er hende jeg skal duske, klubben er flot og ren, og har fine forhold, men fuldstændig stemnings løst, og der var ikke meget gang i pigerne, dog et par stykker med lidt liv, og faldt i snak med Ada, efter længere snakken og afklaring omkring hvad jeg ville og pris, gik vi op på et værelse, og her gik det direkte ned ad bakke, prisen steg, ikke det aftalte, og total uengageret, vi måtte ned igen, lysten var væk, og jeg kørte igen. 
 

jeg har været i Münster tidligere, og var meget tilfreds med besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke lidt specielt at bære maske også på værelset? Man vil da gerne se den man skal bolle sig med? Bliver lidt som at date en i burka.... Du ved ikke hvad du får før du er på værelset. Nej, forresten. Burka kan tages af når man kommer indendørs, men det kan man så ikke her? Masken skal være på under hele agten.... Ikke meget romantik over det vel?

Du skriver videre at der blev udført BJ. Jeg antager at masken så tages af og at det ikke er et hul i den? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget specielt og ikke særlig sexy. BJ udføres naturligvis uden maske på, og så er det lidt sporadisk om masken kommer på igen når man fortsætter. Tyskerne elsker deres regler også selv om de er lidt stupide. 
Lad os håbe på vi snart kan vende retur til normale forhold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...