BredMenFed 17 Skrevet 16. September, 2020 https://annoncelight.dk/showad/302103 var forbi onsdag aften med en større skuffelse. 30 min for 1000kr kommer ind og billederne er slet ikke hende. En masse push up. Fin størrelse og omskåret lillemand - og pæn. vi havde en aftale og hun havde taget en anden ind i mellemtiden.. tlf larmede konstant og hun brugte den og skriv på den og talte tlf i den imens jeg havde den i munden. Tænk sig at drive en forretning på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 17. September, 2020 Havde du telefonen i munden?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. September, 2020 BredMenFed skrev, for 9 timer siden: tlf larmede konstant og hun brugte den og skriv på den og talte tlf i den imens jeg havde den i munden. Det virker noget besværligt.. Hvordan kunne hun tale i telefonen, mens den var i din mund? Sorry.. Kunne ikka lade være.. Tak for advarslen, det lyder som en superringe oplevelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BredMenFed 17 Skrevet 17. September, 2020 Hubbleman skrev, for 10 minutter siden: Det virker noget besværligt.. Hvordan kunne hun tale i telefonen, mens den var i din mund? Sorry.. Kunne ikka lade være.. Tak for advarslen, det lyder som en superringe oplevelse.. Hahaha... Absolut en af de ringeste oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg