Hop til indhold
Mister72

Klara / Patrycia, lige nu i Esbjerg

Recommended Posts

Både og...

At billederne tilsyneladende er falske er een ting, og naturligvis ikke positivt. Det havde jeg nu også selv set og kunne måske godt lige have nævnt.

Men derfor kan de jo sagtens være nogen gode piger, og jeg kan bare se at de seneste anmeldelser falder en del i niveau.

Så spørgsmålet er stadig, om nogen har besøgt en af dem for nyligt og kan give en melding på det.

Mvh. Mr72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister72 skrev, den 19.9.2020 at 12:45:

Både og...

At billederne tilsyneladende er falske er een ting, og naturligvis ikke positivt. Det havde jeg nu også selv set og kunne måske godt lige have nævnt.

Men derfor kan de jo sagtens være nogen gode piger, og jeg kan bare se at de seneste anmeldelser falder en del i niveau.

Så spørgsmålet er stadig, om nogen har besøgt en af dem for nyligt og kan give en melding på det.

Mvh. Mr72

Jeg vil da absolut holde med Pophair i denne situation. Kunne aldrig finde på at besøge en jeg allerede fra starten kan se snyder ved at stjæle billeder fra nettet. Det kan da kun ende skidt hvis man ikke engang vil være sig selv bekendt. Men bare vent det varer sikkert ikke længe inden du får et svar fra en helt ny bruger om at det bare er de bedste og frækkeste piger han har prøvet ( altså alfonsen selv)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...