Hop til indhold

Thai massage i Skive

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne høre om nogen her har aktuelle erfaring med denne klinik. https://annoncelight.dk/showad/298401  Det må være omtrent midt i byen - et sted hvor der har været massageklinik en del år? Lever kvinderne op til billeder og beskrivelse (alder osv), eller er annoncen "fake news"?

Redigeret af GLstodder

Skrevet
GLstodder skrev, for 21 timer siden:

Jeg vil gerne høre om nogen her har aktuelle erfaring med denne klinik. https://annoncelight.dk/showad/298401  Det må være omtrent midt i byen - et sted hvor der har været massageklinik en del år? Lever kvinderne op til billeder og beskrivelse (alder osv), eller er annoncen "fake news"?

Kommer næææsten fra byen,  og  kan overhovedet ikke genkende noget ud fra tekst eller billeder. Det jeg tror er, at På viborgvej i skive har der i mange år været "bodel"  De sidste  år thai massage - sex, men  politiet har tømt stedet mange gange, og nu står det tomt, så mon ikke det er dem der har fundet et nyt sted. Tror det

Skrevet
Ole m. skrev, for 4 timer siden:

Kommer næææsten fra byen,  og  kan overhovedet ikke genkende noget ud fra tekst eller billeder. Det jeg tror er, at På viborgvej i skive har der i mange år været "bodel"  De sidste  år thai massage - sex, men  politiet har tømt stedet mange gange, og nu står det tomt, så mon ikke det er dem der har fundet et nyt sted. Tror det

Kom forbi mandag aften på Viborgvej, og der var der lys i to vinduer :shock:

Skrevet
Samba skrev, for 22 timer siden:

Kom forbi mandag aften på Viborgvej, og der var der lys i to vinduer :shock:

hmm  okay, men ingen skilt eller lysskilt mere i vinduet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.