Hop til indhold
GLstodder

Thai massage i Skive

Recommended Posts

GLstodder skrev, for 21 timer siden:

Jeg vil gerne høre om nogen her har aktuelle erfaring med denne klinik. https://annoncelight.dk/showad/298401  Det må være omtrent midt i byen - et sted hvor der har været massageklinik en del år? Lever kvinderne op til billeder og beskrivelse (alder osv), eller er annoncen "fake news"?

Kommer næææsten fra byen,  og  kan overhovedet ikke genkende noget ud fra tekst eller billeder. Det jeg tror er, at På viborgvej i skive har der i mange år været "bodel"  De sidste  år thai massage - sex, men  politiet har tømt stedet mange gange, og nu står det tomt, så mon ikke det er dem der har fundet et nyt sted. Tror det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ole m. skrev, for 4 timer siden:

Kommer næææsten fra byen,  og  kan overhovedet ikke genkende noget ud fra tekst eller billeder. Det jeg tror er, at På viborgvej i skive har der i mange år været "bodel"  De sidste  år thai massage - sex, men  politiet har tømt stedet mange gange, og nu står det tomt, så mon ikke det er dem der har fundet et nyt sted. Tror det

Kom forbi mandag aften på Viborgvej, og der var der lys i to vinduer :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samba skrev, for 22 timer siden:

Kom forbi mandag aften på Viborgvej, og der var der lys i to vinduer :shock:

hmm  okay, men ingen skilt eller lysskilt mere i vinduet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...