Hop til indhold
olenn

Nye supersexy in Vanløse

Recommended Posts

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17115

I dag besøgte jeg Danielle i Vanløse. Egentlig ville jeg have besøgt Rebecca Your Italian lover, men hendes annonce var pludselig væk - måske hun er blevet overbooket (o:

Det var ikke et besøg jeg fortrød.

Billederne på hendes profil passer - det er hende, alder på 25 skal nok passe, måske et par år oveni.

Hun holder til i et kælderlokale sammen med andre - hørte en, måske er der flere.

Blev modtaget i døren af Danielle i trusser, BH og lange støvler - frækt. dejligt velkomstkys og så aftale og betaling. Aftalte 11/2 time, så skulle der være god tid - og det var der - til 1900kr. Havde badet hjemmefra, så det var der ikke behov for. Danielle havde tydeligvis også badet.

Selve akten skal jeg ikke beskrive i detaljer, men hendes mangler i det talte sprog (intet dansk, meget lidt engelsk kun spansk/portugisisk eller hvad det nu var) blev ophævet af hendes franske, danske, svenske og græske. Der var ikke grænser for, hvad jeg fik lov til. Tungekysse, fingre op både det ene og andet sted - og der var masser af øjenkontakt.

Var hun god, hun så godt ud og havde et indtagene væsen, det sexuelle var absolut godt nok til mig eneste anke er lokalet, det ligger uden vinduer i kælderen. Der blev varmt som bare .....

Der blev banket på døren et kvarter før, men stadig var der god tid til afslutning og fælles bad tilslut, incl. En lille sutter og hjælp til afvaskning og så farvelkys ved døren. Ude på gaden efter 1 time og 28 minutter, fint.

Kommer jeg igen? Det er ikke usandsynligt, hvis Danielle er der - hun skulle så vidt jeg forstod snart til Barcelona - oven i købet meget sandsynligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

11/2 time kan du forklare det? Ej gas der skal jo stå 1 1/2 time :)

hvad gav du for dette besøg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

11/2 time kan du forklare det? Ej gas der skal jo stå 1 1/2 time :)

hvad gav du for dette besøg?

1900kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Danielle lyder da pragtfuldt. Synd med de varme lokaler!

Rebecca har været hjemme i en måneds tid, men hun skulle være her snart igen. Har du set hendes annonce for nyligt? Hvis ikke, er hun ikke i landet endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det står der jo8)

Nej! 11/2 = eleve halve. En og en halv = 1 1/2 (bemærk mellemrummet)

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nu en anden pige, der bruger samme link. Billede og tekst er skiftet ud, så min anmeldelse passer ikke på denne pige. Danielle er der øjensynlig ikke mere - øv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...