Hop til indhold
bootylover25

Store BBW kvinder?

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Ellers må du finde en lækker frodig kvinde i Vestjylland der er værd at køre efter. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bootylover25 skrev, for 1 time siden:

Er der slet ingen store BBW kvinder i Vejle eller omegn?? Synes de fleste store kvinder befinder sig i Vestjylland eller i Hovedestadsområdet. 

Du må til Luis Nielsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storslem skrev, for 12 minutter siden:

Ja frodige ida og nemtos er da ikke til at overse med den rigtige briller.

Nu  er  ingen  af  os  i kategorien  bbw, og  jeg  huserer normalt ikke  i Vejle området. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Nu  er  ingen  af  os  i kategorien  bbw, og  jeg  huserer normalt ikke  i Vejle området. 

Jo du er @nemtøs, hvis bbw betyder Big Beautiful Woman.  Frodige Ida sikkert også (kender hende ikke) for det er vist sådan at for den der elsker store damer er Big = Beautiful

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 7 timer siden:

Jo du er @nemtøs, hvis bbw betyder Big Beautiful Woman.  Frodige Ida sikkert også (kender hende ikke) for det er vist sådan at for den der elsker store damer er Big = Beautiful

Hvis  du  googler  bbw  eller  går  ind  på  xnxx og  søger  på  bbw,  er  det  en del  større  kvinder  der  dukker  op, end min  størrelse.

Lad  os  ikke  afspore  ts  efterspørgsel,  men  jeg  er  sikker  på  han  leder  efter  en  der er  større  end  mig, idet han  lige netop  skriver  store bbw. Men nok  endnu  vigtigere  befinder  sig  i  Vejle  området. 

Det  er  kun  glædeligt  at  mænds  lyster  er  forskellige  således  at  der  også  er  mænd  der  tiltrækkes  af  store  kvinder,  hvilket  jeg  kan  forstå  du  ikke  gør. 

Redigeret af Nemtøs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg
bootylover25 skrev, 1 time siden:

Det  tænkte  jeg  også,  da  jeg  læste  dit  opslag  og  undrede  mig  over  at  jeg  blev  foreslået.  Håber  du  finder  den  rigtige  størrelse  kvinde. Kan  desværre  ikke  lige  være  behjælpelig  med  link  til  en  der  matcher  dine  ønsker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 17.9.2020 at 07:05:

Hvis  du  googler  bbw  eller  går  ind  på  xnxx og  søger  på  bbw,  er  det  en del  større  kvinder  der  dukker  op, end min  størrelse.

Så sandt. Jeg er bare ikke så skarp på begreberne. For mig har det altid være Big and Beautiful på en måde hvor big er en flydende kategori med alle andre kvinder end de meget tynde/slanke

Nemtøs skrev, den 17.9.2020 at 07:05:

Det  er  kun  glædeligt  at  mænds  lyster  er  forskellige  således  at  der  også  er  mænd  der  tiltrækkes  af  store  kvinder,  hvilket  jeg  kan  forstå  du  ikke  gør. 

Kære nemtøs. Du kan da ikke være i tvivl om at jeg er vild med dig uanset om du vil kaldes stor eller bare "curvy" som det hedder mange steder. Jeg kan li og tiltrækkes af kvinder, der udstråler selvtillid og sex. Har selv haft en elskerinde gennem lang tid, som er større end de fleste og betydeligt større end dig. Det er ikke afgørende for mig. Der er mange af den slags piger på Instagram og jeg fryder mig ofte over hvor sexet nogle af de rigtig store kvinder kan være.

Ja og undskyld disse personlige betragtninger i en bootylovers tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...