Hop til indhold
Mandpaa53

Sex ved siden af forholdet?

Recommended Posts

Er der gode hjemmesider som ikke koster en formue hvor man kan finde søde damer at have sex med?  Piger der tager betaling er ikke dem jeg tænker på.

Hvordan kommer man i gang uden partneren opdager det?  Hun vil ikke tillade sådan noget så måske jeg bare skal lade være?

Hvad gør i andre?

 

Jeg er i starten af halvtræsserne

Redigeret af Mandpaa53
mangler ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil anbefale at bruge alminde dating-apps.

Men jeg må være lidt kynisk og sige, at jeg ikke tror du får held der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan bruge Victoria Milan.

Vær dog opmærksom på, at der findes et stort antal fake profiler der, men man kan være heldig at møde nogle seriøse kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe

Ja, enig med de andre.

Fokuser hellere på hende den forsømte kvinde på arbejdet der intet får derhjemme, eller hende den forsømte i det lokale trænings center.... Men ellers så syntes jeg du skal blive hos de dejlige gp'ere, de sladrer sjældent og har heller ikke en jaloux ægtefælle der pludselig ringer på din dør :) just saying

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ca. samme alder og har været på Scor.dk i knap to måneder. Jævnaldrende kvinder der leder efter deres sidste kærlighed i livet og en del skønne kvinder midt i 30'erne søger spænding ved siden af deres ægteskab eller parforhold. Der er jeg bare for gammel. Der er ingen der bider på en halvgammel mand som de ikke kan få for sig selv.

Måske vi også bliver lidt ude af trit med mulighederne ved at betale for sex?

Jeg er spændt på om nogen har en anden og bedre vinkel på det her :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå på Tinder

Brug noget som vedhæftede på profil billedet

Vær ærlig i teksten om hvad du søger og hvad du er, samt en god beskrivelse af dig med et glimt i øjet.

Tilføj at billede udveksling sker når i har skrevet lidt, samt hvorfor du ikke har det på profilen.

 

Der er masser af kvinder både single og i par som er på tinder, også i 40-50 års alderen.

Og det er ikke en ny bogklub de leder efter ;)

 

KEEP CALM I'M MARRIED N LOOKING FOR FUN!!! Poster | Bubba smith | Keep  Calm-o-Matic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Mandpaa53 skrev, for 1 time siden:

Er der gode hjemmesider som ikke koster en formue hvor man kan finde søde damer at have sex med?  Piger der tager betaling er ikke dem jeg tænker på.

Hvordan kommer man i gang uden partneren opdager det?  Hun vil ikke tillade sådan noget så måske jeg bare skal lade være?

Hvad gør i andre?

 

Jeg er i starten af halvtræsserne

jeg har fået en hel del fisse/røv på twoo.com - du får næsten ingen hits uden foto og med foto løber lidt af en risiko for at fruen eller en veninde spotter dig... jeg er single så ligeglad men overvej om du ikke bare skal kaste dig over et par af de søde GPér 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandpaa53 skrev, for 4 timer siden:

Er der gode hjemmesider som ikke koster en formue hvor man kan finde søde damer at have sex med?  Piger der tager betaling er ikke dem jeg tænker på.

Hvordan kommer man i gang uden partneren opdager det?  Hun vil ikke tillade sådan noget så måske jeg bare skal lade være?

Hvad gør i andre?

 

Jeg er i starten af halvtræsserne

Du er på et site for købesex. 

Her vil du nok ret hurtigt opdage, at mænd i forhold med samme "problem" sig dig, har valgt at betale sig fra det.

Andre vælger måske nok bare at blive skilt, og skabe det liv man rent faktisk har lyst til.   Hvis du ønsker "gratis" sex, hvilket i øvrigt ikke findes,  så skal du lege med nogen på din egen alder, og du skal acceptere at gifte mænd ikke rangere særligt højt på ranglisten. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Mandpaa53 skrev, for 4 timer siden:

Er der gode hjemmesider som ikke koster en formue hvor man kan finde søde damer at have sex med?  Piger der tager betaling er ikke dem jeg tænker på.

Hvordan kommer man i gang uden partneren opdager det?  Hun vil ikke tillade sådan noget så måske jeg bare skal lade være?

Hvad gør i andre?

 

Jeg er i starten af halvtræsserne

Nybegynder efter 30 år i lommen på fruen?

Har du gennemtænkt konsekvensen når hun opdager det? Klar til et single liv?

Du søger et forhold og som de andre skriver er der ikke mange kvinder der vil have en gift halvgammel småfed mand der  er ude af form og har glemt hvordan man scorer.

Mulighederne er nok lettest hvis du finder en gift kone der ikke bliver plejet derhjemme, eller en der håber hun kan score dig for good så hun kan holde i hånden når hun bliver gammel.

Tinder er nok der jeg ville søge hvis jeg havde dit behov.

Men nej jeg vil hellere finde en der modtager kontanter og ikke kontakter mig når jeg sidder og spiser med konen.

Hende (konen) har jeg så skippet så jeg kan få det jeg vil, når jeg vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

gperne er svaret. gammel og halvfed. ingen gider have mig. det er sgu til at komme i godt humør af at læse jeres svar. gperne gider nok heller ikke have mig selv for penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mandpaa53 skrev, 1 time siden:

gperne er svaret. gammel og halvfed. ingen gider have mig. det er sgu til at komme i godt humør af at læse jeres svar. gperne gider nok heller ikke have mig selv for penge.

Kvinder på dating sites vil for det meste have noget med en fremtid i, selv bare på hyggeplanet er det træls at skulle lægge det omkring mandens familie. Det er vel ikke så sært. Der findes de mytiske enhjørninge som gerne kun vil have gifte mænd, ofte dem som selv er i forhold der gerne vil holde det simpelt, men du kan bruge lang lang lang tid på diverse sites før du, om nogensinde, bliver udvalgt blandt de tusindvis andre mænd som søger det samme. Rationen er bare skæv og en kvinde har netop 1000 at vælge imellem. 

Vælger du at gå efter kvinder på din egen alder som er gifte har du nok større chancer. For 30-årige skal du nok være ret fantastisk før det sker. 

Beklager med humøret, du kan jo kaste dig ud i det, men tænker at det er bedre at være realistisk frem for at bruge måneder på håb og frustrationer (det kan du stadig gøre, men nu ved du lidt mere om realiteten). 

Og selvfølgelig vil GPerne have dig! For det første er vi fuldstændig ligeglade med at du er gift, og her kan dine år komme dig til gode som erfaring og modenhed, for vi skal ikke tænke på, om vi kan bygge en fremtid med en som er ældre end os, men blot på den tid vi nyder sammen. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var virkelig spændt på om der var nogle piger der ville skrive i det her. Og så skrev du @Nannas Hjørne :-) Det var nok ikke det vi helst ville have læst, men jeg er nok ved at have fået læst lektien: Der findes bare ikke gratis sex for midaldrene gifte mænd!

Når vi så ikke længere kan nøjes med at kikke på dejlige piger så er det altid dejligt at vide at vi stadig har mulighed for forkælelse hos Nanna, eller nogle af de andre piger, der stadig har sexlysten i behold :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden:

Kvinder på dating sites vil for det meste have noget med en fremtid i, selv bare på hyggeplanet er det træls at skulle lægge det omkring mandens familie. Det er vel ikke så sært. Der findes de mytiske enhjørninge som gerne kun vil have gifte mænd, ofte dem som selv er i forhold der gerne vil holde det simpelt, men du kan bruge lang lang lang tid på diverse sites før du, om nogensinde, bliver udvalgt blandt de tusindvis andre mænd som søger det samme. Rationen er bare skæv og en kvinde har netop 1000 at vælge imellem. 

Vælger du at gå efter kvinder på din egen alder som er gifte har du nok større chancer. For 30-årige skal du nok være ret fantastisk før det sker. 

Beklager med humøret, du kan jo kaste dig ud i det, men tænker at det er bedre at være realistisk frem for at bruge måneder på håb og frustrationer (det kan du stadig gøre, men nu ved du lidt mere om realiteten). 

Og selvfølgelig vil GPerne have dig! For det første er vi fuldstændig ligeglade med at du er gift, og her kan dine år komme dig til gode som erfaring og modenhed, for vi skal ikke tænke på, om vi kan bygge en fremtid med en som er ældre end os, men blot på den tid vi nyder sammen. 

Mange mange tak for svaret. Skal jeg have gratis sex skal jeg skilles og rejse til filipinerne eller thailand og finde en dame på 25 til 30 år der.  Gratis er det nok ikke helt alligevel. ha

Du har ret. Den halvfede gamle mand er ikke attraktiv mere men så er du og dine et  alternativ. Jeg skal ud og finde en der kan give et slow blow som ikke bare er automatisk.

 

Tak søde kvinde @Nannas Hjørne

Redigeret af Mandpaa53
tag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nyde skrev, for 13 minutter siden:

Jeg var virkelig spændt på om der var nogle piger der ville skrive i det her. Og så skrev du @Nannas Hjørne :-) Det var nok ikke det vi helst ville have læst, men jeg er nok ved at have fået læst lektien: Der findes bare ikke gratis sex for midaldrene gifte mænd!

Når vi så ikke længere kan nøjes med at kikke på dejlige piger så er det altid dejligt at vide at vi stadig har mulighed for forkælelse hos Nanna, eller nogle af de andre piger, der stadig har sexlysten i behold :-)

Forholdstingen er en større faktor end alderen for mange. Jeg har selv prøvet det 2 gange, begge gange med mænd som var 20 år ældre på tinder og scor (så det sker!) som var i forhold. Og begge har lært mig at jeg ikke er egnet til mænd i forhold :lol: ikke pga jalousi, men simpelthen fordi jeg ikke kan være den der bliver prioriteret lavest. 

Derfor synes jeg også at man som mand i forhold skal tænke sig godt om inden man indleder sig i et ekstra forhold. Nogen kan sikkert, og der er piger som er mere casual end mig, men der er kun så og så mange timer i døgnet og det kan være virkelig svært, at jonglere to liv. Det er netop en af grundene til at jeg elsker at være GP: De afgrænsede rammer. Total nydelse i øjeblikket og ingen frustrationer og forpligtelser derudover. 

Du har ret, ingen gratis sex ;) hvis man vil have sin frihed betaler man i kontanter, ellers betaler man i tid og forpligtelser, så må man selv afgøre hvad man bedst kan lide.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mandpaa53 skrev, for 7 minutter siden:

Mange mange tak for svaret. Skal jeg have gratis sex skal jeg skilles og rejse til filipinerne eller thailand og finde en dame på 25 til 30 år der.  Gratis er det nok ikke helt alligevel. ha

Du har ret. Den halvfede gamle mand er ikke attraktiv mere men så er du og dine et  alternativ. Jeg skal ud og finde en der kan give et slow blow som ikke bare er automatisk.

 

Tak søde kvinde @Nannas Hjørne

Den ikke automatiske pige findes helt sikkert :P

Og de thailandske kvinder har ben i næsen, og der betaler manden alt, sååå... gratis er nok en overdrivelse, men der er nogle skønne kvinder i blandt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Selvfølgelig  kan  du  finde  en  affærre  evt  med  en  gift  kvinde,  men  det  kræver  at  du er  interessant  og  har  noget  ekstra  at  tilbyde  (Jeg  mener  ikke  økonomi).

Som  @AalborgLook skriver  skal  du  ud  af  døren og  møde  andre  mennesker. Virker  du  alt  for  desperat  vil  kvinderne  kunne  mærke  det,  og  trække  sig. 

Alt  sex  behøver  sørme  ikke  at  være  lig  med  betaling  ved  kasse 1, men  det  er  mere  uforpligtende  og  måske  også  upersonligt  såfremt  du  ikke  finder  en der  finder  dig  interessant  som  person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...