Hop til indhold
Anders_k

Søde Danske Anna

Recommended Posts

Anders_k skrev, 1 time siden:

Er der nogen, der har erfaringer her?

https://www.annoncelight.dk/showad/297662

Ja, det har jeg. En meget middelmådig oplevelse der grænsede til det kedelige. Pigen har lidt for meget på sidebenene og maven efter min smag, så hun tændte mig ikke rigtigt. Det virkede desværre som om hun lige skulle tjene nogle hurtige penge...altså, på den kedelige måde uden service og engagement. Kan ikke anbefales selvom hendes priser er rimelige. Alder og billeder tror jeg passer meget godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er jeg da ked af du synes, ved jo så ikke hvem du er, men ikke alle har jo samme kemi ;) 
Men hvis siger alder og billeder passer, så kunne du jo allerede der se at hvordan jeg så ud, så burde du måske have valgt en anden type end mig ;) 
 

Ha’ en dejlig dag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, kemi betyder meget, men billeder er sgu ikke altid så nemme at tolke. Vinkler, lys og farve m.m. kan nogle gange være svære størrelser at tyde. Som mand der køber sex, tager man nogle gange chancen og møder pigen irl for at finde ud af, at det nok ikke lige var hende man tændte på. Ja, og det er da heldigvis helt naturligt i min optik.

Rigtig dejlig dag til dig, Anna:).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Besøgte Anna for et stykke tid siden. Synes billeder passer meget godt. Sød, dejlig, nem. Jeg hyggede mig. Havde bestilt en hurtig gang i høet, og det fik jeg med et smil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en rigtig god oplevelse med Anna først på sommeren og manglede bestemt ikke indlevelse fra hendes side. Anna er en rigtig køn pige og der var god øjenkontakt hele tiden (lige med undtagelse af 69'eren, som til gengæld var en saftig omgang :)). Om det så skyldes god kemi ved jeg ikke, men det var bestemt ikke mit indtryk at hun kun gjorde det for pengenes skyld. Faktisk synes jeg hun holder præcis det hun lover i sin annonce, i modsætning til mange andre piger.

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Jeg er fuldstændig Enig! Har mødtes med Anna en enkelt gang.. i bilen! Hun var piv fræk og mega sød! Blot min egen skyld det ikke holdte længe! Fordi banditten reagerede alt alt for hurtigt på flotte Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...