Hop til indhold
Guest Shhh

Jessica, den Spanske perle

Recommended Posts

Guest Shhh

Jessica Serrano, en 23 årig Spansk perle.

Først og fremmest en stor tak til SødSur, min anonyme jagtkammerat for at have ledt mig i retningen af denne spanske perle.

Aftalen

Ringede til hende og aftalte, nemt og hurtigt - hun er rigtig god til engelsk.

 

Stedet

Lejlighed i en stor boligejendom på det mondæne Frederiksberg. Nemt at parkere, og ingen fatter mistanke, når man bare går ind i en opgang.  

 

Lejligheden

Der er to piger på adressen (tror at Emilly er den anden). Blev lukket ind i flot opholdsstue med En Suite bolle-rum. Ren og lækker Frederiksberglejlighed. Badet var lidt slidt, og check lige hvilken duft du vælger på bodyshampoo… specielt hvis du skal være i nærheden af andre mennesker bagefter… sagde manden som kom til at stinke af Lavendel og markblomst!!! 

 

Pigen
Blev ekstremt positiv overrasket, da hun er billedeskøn smuk - både ansigt og krop… virkelig smuk. Hendes billeder ikke er særligt gode - specielt ikke når man har set hende i virkeligheden. Billede 11 og 17 er nok det som står tydeligst i min hukommelse. Dejlige ungpige-bryster og missen var nybarberet, så 69éren blev nydt maksimalt. Jessica er meget smilende og naturlig… fik lidt opfattelsen at man bare var forbi hos en sød veninde til en omgang lækker sex.

 

Akten

Havde bestilt 30 minutter, og der blev virkeligt gået til stålet. Jessica er dygtig - rigtigt dygtig og forstår at tilfredsstille ethvert ønske (ej anal) med et sødt - Yes, let do that :-) Det var godt nok en varm dag, men fik også oparbejdet en god omgang sved på panden… og små fine svedperler på Jessicas ryg da vi øvede doggy-style… frækt.

 

Genbesøg?

Absolut, jeg er langt fra færdig med den Spanske perle og kan virkeligt anbefale hende - bare lov mig at i opfører jer som eksemplariske (og frække) Gentelman, det fortjener hun. 

Redigeret af Shhh
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Shhh skrev, for 21 minutter siden:

Først og fremmest en stor tak til SødSur, min anonyme jagtkammerat for at have ledt mig i retningen af denne spanske perle.

“Shhhhhhhhhh” Shhh - man skal være stille under jagt : ) , så Shhh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shhh skrev, for 2 timer siden:

Blev ekstremt positiv overrasket, da hun er billedeskøn smuk - både ansigt og krop… virkelig smuk. Hendes billeder ikke er særligt gode

Du har vist ikke fulgt med her inde så længe... Jessica brugte i lang tid falske billeder, men efter utallige anmeldelser af hende og opfordringer til at bruge sine egne billeder, så blev de billeder resultatet. Så du er igang med at lægge dig ud med en hel fangruppe her på siden. Træd varsomt :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Sweex2 skrev, for 2 minutter siden:

med at lægge dig ud med en hel fangruppe her på siden. Træd varsomt

Tror det er ment i positiv retning, at hun er langt smukkere irl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Shhh
Sweex2 skrev, for 18 minutter siden:

Du har vist ikke fulgt med her inde så længe... Jessica brugte i lang tid falske billeder, men efter utallige anmeldelser af hende og opfordringer til at bruge sine egne billeder, så blev de billeder resultatet. Så du er igang med at lægge dig ud med en hel fangruppe her på siden. Træd varsomt :ph34r:

Du har misforstået min tekst. Pointen er jo netop at hun ser meget bedre ud i virkeligheden, så nej, jeg er ikke ved at lægge mig ud med en fangruppe, jeg tilslutter mig, som endnu en fan af Jessica.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...