Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige nød til at skrive om mit seneste besøg hos Kat.

Jeg er egentlig begyndt at holde mig til en bestemt pige i Århus, men hun er på ferie, så jeg kom i tanke om Kat.

Jeg har besøgt hende flere gange før og ved, at hun kan finde på lidt af hvert, hvis hun lige synes det er det der skal til.

Derfor så i bad med mig og til Randers og ind til Kat. Hun var optaget og alene, så jeg gik en tur på ½ time. Da jeg kom forbi igen, gik hun åbenbart og ventede på mig, for hun tog imod i den åbne dør. Massagen er som altid god, ikke fantastisk ,men god.

Så lige som man ligger der, så får hun en til at løfte kroppen og så kunne jeg mærke hendes tungen på min stjerne, denne gang var den lidt mere søgende og jeg blev ihvertfald tændt, hun lagde sig på ryggen under og pludselig, så havde hun min pik i munden, dejlig fornemmelse.

Om på ryggen og fortsættelse af massage og derefter et hj, jeg forsøgte at liste en finger ned i hendes trusse, men selv om jeg tror hun var våd, så gav hun til kende, at det ikke var det hun ville.

Så lå jeg bare og nød.

Hun er meget speciel at være hos - men rigtig gode oplevelser - jeg gav hende de sædvanlige 600 for det hele.

Jeg spurgte forøvrigt til razziaen, hun havde også haft besøg, men ingen problemer der, hun betaler sin skat og har orden i papirerne til opholdet i DK

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kats massage er som du skriver ikke optimal, men ok. Men hun kan nogle erotiske tricks som kan vække alt hos en mand.

Ved ikke om du er til det, men stimuli af anus imens hun giver bj eller hj er også altid en mulighed. Det er guld

Jeg er lige nød til at skrive om mit seneste besøg hos Kat.

Jeg er egentlig begyndt at holde mig til en bestemt pige i Århus, men hun er på ferie, så jeg kom i tanke om Kat.

Jeg har besøgt hende flere gange før og ved, at hun kan finde på lidt af hvert, hvis hun lige synes det er det der skal til.

Derfor så i bad med mig og til Randers og ind til Kat. Hun var optaget og alene, så jeg gik en tur på ½ time. Da jeg kom forbi igen, gik hun åbenbart og ventede på mig, for hun tog imod i den åbne dør. Massagen er som altid god, ikke fantastisk ,men god.

Så lige som man ligger der, så får hun en til at løfte kroppen og så kunne jeg mærke hendes tungen på min stjerne, denne gang var den lidt mere søgende og jeg blev ihvertfald tændt, hun lagde sig på ryggen under og pludselig, så havde hun min pik i munden, dejlig fornemmelse.

Om på ryggen og fortsættelse af massage og derefter et hj, jeg forsøgte at liste en finger ned i hendes trusse, men selv om jeg tror hun var våd, så gav hun til kende, at det ikke var det hun ville.

Så lå jeg bare og nød.

Hun er meget speciel at være hos - men rigtig gode oplevelser - jeg gav hende de sædvanlige 600 for det hele.

Jeg spurgte forøvrigt til razziaen, hun havde også haft besøg, men ingen problemer der, hun betaler sin skat og har orden i papirerne til opholdet i DK

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Du har ret. Cat kan virkelig nogle ting som gør at safterne koger i en mand.

Har sidst været hos hende for ca 2 mdr. siden. De sidste 2-3 gange jeg har været der har jeg været så heldig at efter en forrygende massage hvor jeg er helt tændt og med på hvad som helst, har hun smidt trusserne og givet mig hele pakken. Jeg er desværre ikke klar over om hun brugte kondom. Den sidste gang jeg var der så jeg hun hentede et, men er usikker på om hun fik sat det på inden hun smed alt tøjet og gik igang. Så jeg har valgt ikke at komme der mere. Er bange for at blive smittet. For hvor mange andre gør hun det med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes faktisk at det er skræmmende det du skriver om manglende beskyttelse. Du har helt ret, hvor mange mon hun har haft uden beskyttelse. 0 måske, måske mange, tanken skræmmer mig. Troede egentlig ikke at Kat dyrkede sex uden gummi. Vidste godt at BJ er uden, men ikke samleje

Du har ret. Cat kan virkelig nogle ting som gør at safterne koger i en mand.

Har sidst været hos hende for ca 2 mdr. siden. De sidste 2-3 gange jeg har været der har jeg været så heldig at efter en forrygende massage hvor jeg er helt tændt og med på hvad som helst, har hun smidt trusserne og givet mig hele pakken. Jeg er desværre ikke klar over om hun brugte kondom. Den sidste gang jeg var der så jeg hun hentede et, men er usikker på om hun fik sat det på inden hun smed alt tøjet og gik igang. Så jeg har valgt ikke at komme der mere. Er bange for at blive smittet. For hvor mange andre gør hun det med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret. Cat kan virkelig nogle ting som gør at safterne koger i en mand.

Har sidst været hos hende for ca 2 mdr. siden. De sidste 2-3 gange jeg har været der har jeg været så heldig at efter en forrygende massage hvor jeg er helt tændt og med på hvad som helst, har hun smidt trusserne og givet mig hele pakken. Jeg er desværre ikke klar over om hun brugte kondom. Den sidste gang jeg var der så jeg hun hentede et, men er usikker på om hun fik sat det på inden hun smed alt tøjet og gik igang. Så jeg har valgt ikke at komme der mere. Er bange for at blive smittet. For hvor mange andre gør hun det med?

Kunne du ikke mærke om du havde kondom på, havde du bind for øjnene, du må da have set om hun satte det på. Det lyder sgu for mærkeligt.

Jeg kommer ikke hos Kat mere. De første par gange var det sjovt og spændende med hendes meget direkte massage, men jeg synes det er blevet mere og mere direkte sex. Den nye pige der er kommet, blev noget fornærmet, da jeg ikke ville have sex med hende. Jeg ville kun have massage.

Med Kat kan man få alt, hvis hun er i humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så kunne jeg mærke hendes tungen på min stjerne, denne gang var den lidt mere søgende og jeg blev ihvertfald tændt

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der har respekt for coli-bakterier. Mig bekendt kan man blive alvorligt syg, så jeg springer over sådanne steder, når det bliver mig bekendt, at de tilbyder sådanne ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle sammen.

Mange tak for gode og mindre gode indlæg, som jeg har læst gennem længere tid.

Jeg er helt ny her, så derfor: Hvor arbejder Kat/Cat og hvad er telefonnummeret og evt. hjemmeside.

Tak for det.

I hører nærmere :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen.

Mange tak for gode og mindre gode indlæg, som jeg har læst gennem længere tid.

Jeg er helt ny her, så derfor: Hvor arbejder Kat/Cat og hvad er telefonnummeret og evt. hjemmeside.

Tak for det.

I hører nærmere :P:P

Velkommen. Check thailisten for Jylland-Fyn :)

Thailisten Jylland-Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej alle sammen.

Mange tak for gode og mindre gode indlæg, som jeg har læst gennem længere tid.

Jeg er helt ny her, så derfor: Hvor arbejder Kat/Cat og hvad er telefonnummeret og evt. hjemmeside.

Tak for det.

I hører nærmere :P:P

Kat Thai Massage

Updated Apr 14

Vester Kirkestræde 2

8900 Randers

Tlf. 50 21 50 22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...