Hop til indhold
Guest Naturligvis

Aalborg dansk pige

Recommended Posts

Mine advarselslamper blinker en del her:

1) Med alle de stavefejl og hele tonen i sproget kan jeg være alvorligt i tvivl om, om der sidder en dansker i den anden ende.
2) Når der står "HUN vil give jer" tror jeg ikke det er hende selv der har skrevet teksten.
3) "Alle billeder er ægte" betyder ofte det stik modsatte.
4) Endelig står der ikke et klap om hvilke ydelser kvinden faktisk ønsker at levere. Eller noget som helst andet om hendes højde, alder og alt det andet der plejer at være standard info.

Alt i alt er jeg skeptisk til denne annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Naturligvis skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har erfaringer med denne pige? Om hun er ægte osv. Har prøvet at kontakte hende med uden held indtil videre.... Hun ser jo skøn ud.

https://annoncelight.dk/showad/301766

hvis din nysgerrighed tager over. så forsøg igen at ringe til det angivne nummer. Taler hun dansk, har du stadig til gode at møde hende, for at se om det er hende, du har talt med.

Send for alt i verdenen ikke penge til en der er helt ukendt, hvis der kræves forudbetaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
BL_junior skrev, for 18 minutter siden:

Mine advarselslamper blinker en del her:

1) Med alle de stavefejl og hele tonen i sproget kan jeg være alvorligt i tvivl om, om der sidder en dansker i den anden ende.
2) Når der står "HUN vil give jer" tror jeg ikke det er hende selv der har skrevet teksten.
3) "Alle billeder er ægte" betyder ofte det stik modsatte.
4) Endelig står der ikke et klap om hvilke ydelser kvinden faktisk ønsker at levere. Eller noget som helst andet om hendes højde, alder og alt det andet der plejer at være standard info.

Alt i alt er jeg skeptisk til denne annonce.

må give dig ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligvis skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har erfaringer med denne pige? Om hun er ægte osv. Har prøvet at kontakte hende med uden held indtil videre.... Hun ser jo skøn ud.

https://annoncelight.dk/showad/301766

Ja. Har besøgt hende for ca 3 uger siden i Nr.Sundby. Hun er ægte nok - fræk og dejlig. Annoncen virker lidt mærkværdig - tror det skyldes at det måske er hendes ven/ kæreste der har lavet annoncen. Også ham der besvarede  SMS (fortalte hun) ligesom du tydeligt kan høre ham i baggrunden når du ringer til hende. Han stod også uden for og røg da jeg ankom. Lidt specielt. Værelset er usselt - i en kælder. Men sød pige. 

Redigeret af TheJack

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 8 timer siden:

Ja. Har besøgt hende for ca 3 uger siden i Nr.Sundby. Hun er ægte nok - fræk og dejlig. Annoncen virker lidt mærkværdig - tror det skyldes at det måske er hendes ven/ kæreste der har lavet annoncen. Også ham der besvarede  SMS (fortalte hun) ligesom du tydeligt kan høre ham i baggrunden når du ringer til hende. Han stod også uden for og røg da jeg ankom. Lidt specielt. Værelset er usselt - i en kælder. Men sød pige. 

Ja jeg vil nok  også lade være med at besøge hende det virker som trang  se de omgivelser og så en ven der er indblandet   synd for hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...