Hop til indhold
rene70

DANSKE VARMEPIA i NORDJYLLAND

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302701  Efter min skuffelse tidligere på dagen i Frederikshavn , besøgte jeg Pia i stedet for og hun lever helt op til mine forventninger om hvad en dejlig dansk pige kan . Sød lækker moden pige som forstår hvad en mand kan lide og mere til . Hun er absolut et besøg værd

Redigeret af rene70

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 15.9.2020 at 16:49:

https://annoncelight.dk/showad/302701  Efter min skuffelse tidligere på dagen i Frederikshavn , besøgte jeg Pia i stedet for og hun lever helt op til mine forventninger om hvad en dejlig dansk pige kan . Sød lækker moden pige som forstår hvad en mand kan lide og mere til . Hun er absolut et besøg værd

Jeg tror jeg tager min anmeldelse tilbage :mellow:--- ville have besøgt hende den 30 sep , men efter 3 beskeder uden svar , får jeg svar tilbage nogle dage senere at hun er bange for corona men giver besked når det er sikkert igen --WTF.....må være en dårlig mobildækning siden det tager tre-fire dage om at svare tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror jeg tager min anmeldelse tilbage :mellow:--- ville have besøgt hende den 30 sep , men efter 3 beskeder uden svar , får jeg svar tilbage nogle dage senere at hun er bange for corona men giver besked når det er sikkert igen --WTF.....må være en dårlig mobildækning siden det tager tre-fire dage om at svare tilbage

Vil det sige du har besøgt damen to gange og anden besøg blev aldrig til noget pga corona angst?

Du kunne have læst gamle anmeldelser omhandlende Varme Pia - og hun har haft næsten samme annoncetekst i mange år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 5 timer siden:

Vil det sige du har besøgt damen to gange og anden besøg blev aldrig til noget pga corona angst?

Du kunne have læst gamle anmeldelser omhandlende Varme Pia - og hun har haft næsten samme annoncetekst i mange år.

Jeg har kun besøgt hende en gang før og var godt tilfreds. Jeg ville gerne besøge hende igen og da hun er i annonce light igen på klinikken i Tårs så kontakter jeg hende . Hun har åbent den dag kl 10 til 22 ligesom de foregående dage .. jeg sender 3 beskeder og hører først fra hende 3 dage senere, med besked om hun er bange for Corona. Jeg er utilfreds med hendes mangel på kommunikation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 11.10.2020 at 03:30:

Jeg har kun besøgt hende en gang før og var godt tilfreds. Jeg ville gerne besøge hende igen og da hun er i annonce light igen på klinikken i Tårs så kontakter jeg hende . Hun har åbent den dag kl 10 til 22 ligesom de foregående dage .. jeg sender 3 beskeder og hører først fra hende 3 dage senere, med besked om hun er bange for Corona. Jeg er utilfreds med hendes mangel på kommunikation.

 

rene70 skrev, den 11.10.2020 at 03:30:

Jeg har kun besøgt hende en gang før og var godt tilfreds. Jeg ville gerne besøge hende igen og da hun er i annonce light igen på klinikken i Tårs så kontakter jeg hende . Hun har åbent den dag kl 10 til 22 ligesom de foregående dage .. jeg sender 3 beskeder og hører først fra hende 3 dage senere, med besked om hun er bange for Corona. Jeg er utilfreds med hendes mangel på kommunikation.

Hej allerførst tak for din anmeldelse.

Når jeg ikke er på er min telefon slukket og derfor har du ikke fået svar direkte, men jeg åbner den gerne en gang imellem og her er din besked tikket ind - det er altid en balanceģang om man så skal svare eller ej da jeg ikke kan se hvornår du har skrevet. 

Jeg lukkede ned i Nordjylland da smitte talene på det tidspunkt var meget høje lokalt. 

Ha en dejlig dag frække

Redigeret af PiaV
Grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...