Hop til indhold

Massage i Flensborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal til Flensborg en gang næste uge. Kan i anbefale et godt massage sted med eller uden HJ?

Skrevet

Taratips Massage tæt på havnen (Hafenspitze). Altså der hvor havnen slutter. Hun leverer en virkelig professionel massage - men absolut ingen sex!!

På gågaden er der også thai-massage (Buatong, mener jeg er navnet) Men også her kun massage - men bestemt ok. Der er også fisk!! :-)

Jeg tror faktisk ikke der findes massagesteder med HJ pt. Hvis nogle kender til andet, så skriv. 

På Sexnord kan du finde Anon - en ældre thai - men hun yder kun sex, siger hun ikke kan massere!!

Skrevet
  • Author
wilson skrev, for 23 minutter siden:

Taratips Massage tæt på havnen (Hafenspitze). Altså der hvor havnen slutter. Hun leverer en virkelig professionel massage - men absolut ingen sex!!

På gågaden er der også thai-massage (Buatong, mener jeg er navnet) Men også her kun massage - men bestemt ok. Der er også fisk!! :-)

Jeg tror faktisk ikke der findes massagesteder med HJ pt. Hvis nogle kender til andet, så skriv. 

På Sexnord kan du finde Anon - en ældre thai - men hun yder kun sex, siger hun ikke kan massere!!

Mange tak, skal prøves :)

Skrevet
wilson skrev, den 15.9.2020 at 21:37:

Hvad med Pha´s butik på Apenrader Strasse? Er den der ikke mere? Der har man før kunnet få HJ og somme tider mere.

Skrevet
Mr. Long john skrev, den 19.9.2020 at 00:14:

Pha har åben igen... Men man skal være heldig på dagen.

Ved du om Pha selv er der for tiden?

Redigeret af Herbertus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.