Greene 2 Skrevet 15. September, 2020 Jeg skal til Flensborg en gang næste uge. Kan i anbefale et godt massage sted med eller uden HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wilson 51 Skrevet 15. September, 2020 Taratips Massage tæt på havnen (Hafenspitze). Altså der hvor havnen slutter. Hun leverer en virkelig professionel massage - men absolut ingen sex!! På gågaden er der også thai-massage (Buatong, mener jeg er navnet) Men også her kun massage - men bestemt ok. Der er også fisk!! Jeg tror faktisk ikke der findes massagesteder med HJ pt. Hvis nogle kender til andet, så skriv. På Sexnord kan du finde Anon - en ældre thai - men hun yder kun sex, siger hun ikke kan massere!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greene 2 Skrevet 15. September, 2020 wilson skrev, for 23 minutter siden: Taratips Massage tæt på havnen (Hafenspitze). Altså der hvor havnen slutter. Hun leverer en virkelig professionel massage - men absolut ingen sex!! På gågaden er der også thai-massage (Buatong, mener jeg er navnet) Men også her kun massage - men bestemt ok. Der er også fisk!! Jeg tror faktisk ikke der findes massagesteder med HJ pt. Hvis nogle kender til andet, så skriv. På Sexnord kan du finde Anon - en ældre thai - men hun yder kun sex, siger hun ikke kan massere!! Mange tak, skal prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 17. September, 2020 wilson skrev, den 15.9.2020 at 21:37: Taratips Massage tæt på havnen (Hafenspitze). Altså der hvor havnen slutter. Hun leverer en virkelig professionel massage - men absolut ingen sex!! På gågaden er der også thai-massage (Buatong, mener jeg er navnet) Men også her kun massage - men bestemt ok. Der er også fisk!! Jeg tror faktisk ikke der findes massagesteder med HJ pt. Hvis nogle kender til andet, så skriv. På Sexnord kan du finde Anon - en ældre thai - men hun yder kun sex, siger hun ikke kan massere!! Hvad med Pha´s butik på Apenrader Strasse? Er den der ikke mere? Der har man før kunnet få HJ og somme tider mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Long john 1 Skrevet 18. September, 2020 Pha har åben igen... Men man skal være heldig på dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 20. September, 2020 (edited) Mr. Long john skrev, den 19.9.2020 at 00:14: Pha har åben igen... Men man skal være heldig på dagen. Ved du om Pha selv er der for tiden? Redigeret 20. September, 2020 af Herbertus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Long john 1 Skrevet 27. September, 2020 Pha er der selv sammen med en anden lækker pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg