Guest smukke Sara Skrevet 15. September, 2020 Hvor ofte bliver i tjekket for kønssygdomme? Jeg tilbyder kun sikker sex, men bliver tjekket jævnligt alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 15. September, 2020 Jeg bliver tjekket fast, for alt hvad der kan tjekkes for, hver 3. Måned. Jeg går ALDRIG på kompromis med sikkerheden og jeg har heldigvis aldrig været i en situation, hvor mine tjek har været velbegrundet, ud over det etiske aspekt... Men jeg føler alligevel, at det er min pligt at sørge for at blive testet regelmæssigt... Alt andet ville i min optik være komplet idioti... “tænk nu hvis” 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 15. September, 2020 Samme her, og derudover 3 uger efter et gangbang (når man kan teste for de fleste ting) - for det føles bare som om 3 måneders sjov bliver lagt ind i et par timer under dem, så der må tilsvarende skulle testes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 15. September, 2020 Hver 3 måned.. Siger til min læge at man jo ikke kan stole på andre end sig selv.. Så griner vi lidt af det.. Jeg bor så i en lille landsby så det den samme læge hver gang og hvem vil fremstår som en der ikke passer på sig selv.. 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg