Hop til indhold
Heine

En anden vinkel på sexturisme (kvinder i Afrika)

Recommended Posts

I den ydre del af vores bekendtskabskredsen har vi en veninde der tager til Grækenland med det selvsamme formål. Længslen efter den romantiske kærlighed , og anvendelser af proxies for at finde den i købesex- verdenen

Den samme uforløste situation ser man lørdag aften på Skovridderkroen i Charlottenlubd :) Gamle mænd der savler over unge piger - og voksne kvinder der hungrer efter de unge fyre...

Begge grupper (eller rettere alle ) ville være bedre stillet med et alder- efaring- og oplevelsesmæssigt bedre match .

http://www.b.dk/kultur/sex-paa-stranden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den samme uforløste situation ser man lørdag aften på Skovridderkroen i Charlottenlubd :) Gamle mænd der savler over unge piger - og voksne kvinder der hungrer efter de unge fyre...

Hvor unge er pigerne ;)

Er de danske :)

Er det kun for at danse de kommer der :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge grupper (eller rettere alle ) ville være bedre stillet med et alder- efaring- og oplevelsesmæssigt bedre match .

Hej Heine,

Jeg vil egentlig bare erklære mig rygende uenig. :)

Det gælder i hvert fald ikke for alle. Ifølge min erfaring matcher jeg ikke altid bedst med jævnaldrende mænd.

Min partner er en del ældre end jeg, og jeg har aldrig haft et bedre og mere harmonisk forhold.

Ud over det, så synes jeg, at skovskideren er et hyggeligt sted at slå sig løs. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nikita... Ingen regler uden undtagelser - heldigvis.

Og det er selvfølgelig rigtigt at enhver generalisering er en fornærmelse mod den enkelte - men når det er sagt - så tror jeg - at det - for de fleste - er bedst med en nogenlunde jævnaldrende partner - velvidende at den slags sikkert fluktuerer en den henover ens tilværelse, og at 10 år er mere som 30-årig end som 50-årig,,,, -

Jeg ville - hvis Hausfrauen skulle beslutte sig til at flytte en dag - da nok søge efter en erstatning - der også kune huske The Beatles, Klaus Rifbjerg og Soap- serien, i hverdagen er der så mange små indforståetheder som er lettere når nan har de samme referencerammer ... Uanset hvor mange skønne 30'åruge jeg blev udsat for :) Men det bliver forhåbentlig heller aldrig aktuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En interessant betragtning - jeg har aldrig overvejet at kvindelig sexturisme selvfølgelig også eksisterer, og i øvrigt pudsigt tidspunkt den bog kommer på, da det ikke er så forfærdeligt længe siden at et par unge studerende efterspurgte oplysninger om selvsamme emne herinde.

Jeg husker iøvrigt da jeg som ung flyttede til København og rygtet gik at rige midaldrende kvinder fra whiskeybæltet, der blev understimuleret af deres travle mænd, tog ind på caféen i Illums og spejdede efter yngre mænd. Disse unge modeller kvitterede ved at stille to sukkerknalder ovenpå hinanden hvis de var "friske". Om det vitterligt er rigtigt eller bare et rygter skal jeg ikke udtale mig om.

Men selvfølgelig.. hvorfor skulle ældre kvinder ikke sukke efter ungt kød på samme måde som vi mænd gør :)

Med hensyn til aldersforskel tror jeg nu ikke det er så væsentligt... for mig er det vigtigste at vi er samme sted i livet og på samme åndelige niveau. Mine x'er og de fleste studiebars-eskapader har da været med piger der har været 7-15 år yngre end mig, hvilket aldrig har været et problem. Der har selvfølgelig været problemer da jeg ikke er sammen med nogen af dem mere, men aldersforskellen var ikke et af dem.

God dag fra aben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, det er meget individuelt med aldersforskellen.

Min kone er noget yngre end jeg, og det har ikke givet aldersbetingede problemer.

Derimod var der et kvart århundrede i aldersforskel på mine forældre, og det gav til gengæld problemer.

Ikke da den unge pige på 20 forelskede sig i den 45-årige mand, der da var på toppen i livet, men da den 50-årige kvinde opdagede, at hun var gift med en gammel mand på 75.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er formentlig sjældent den der er ældst der oplever aldersforskellen som et problem :). Lidt ligesom vi (der indimellem stadigt går i byen) på mirakuløs vis glemmer hvordan vi selv - purunge- stod og kiggede småforargede på de oldgamle nisser på helt op til 25 ...

Din oplevelse med den store kvarte århundrede forskel kan jeg også genkende Borende X ... Når først leverpletterne indfinder sig - sammen med det tredje tandsæt, erstattes det distingverede look forbløffende hurtigt med det antikverede.. For mit vedkommende er jeg sikker på at det kun var tanken om den forestående økonomiske kompensation der gjorde at min da fars 30 år yngre hustru holdt ud ( og det kan man jo bestemt ikke bebrejde hende)

all is vanity :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er formentlig sjældent den der er ældst der oplever aldersforskellen som et problem :). Lidt ligesom vi (der indimellem stadigt går i byen) på mirakuløs vis glemmer hvordan vi selv - purunge- stod og kiggede småforargede på de oldgamle nisser på helt op til 25 ...

He, he Heine. Det kan der selvfølgelig være noget om ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville - hvis Hausfrauen skulle beslutte sig til at flytte en dag - da nok søge efter en erstatning - der også kune huske The Beatles, Klaus Rifbjerg og Soap- serien, i hverdagen er der så mange små indforståetheder som er lettere når nan har de samme referencerammer ... Uanset hvor mange skønne 30'åruge jeg blev udsat for :) Men det bliver forhåbentlig heller aldrig aktuelt.

Kan ikke være mere enig. Er selv blevet skilt for nylig, fra en kone der kun var 5 år ældre end mig. Har i dag fundet en kvinde fra min egen årgang og kan bare se hvor meget det betyder med netop den samme referenceramme fra vores opvækst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...