Hop til indhold
surfingsam

Maria.Certificeret massør og sex gudinde

Recommended Posts

Besøgte denne petit pige i går. Ikke for massage men sex. Bestilte en halv time via sms, ingen problemer. Super smuk pige hvis man er til slanke piger. Hun skriver c str. tror nok mere  str. b.

Betalte med mobil pay.

Vi startede med lettere berøring, og lidt tante kys. Vi kom dog hurtig ned på sengen, hun var klar til at sætte kondom på. Sagde vent med det hun spurgte om jeg ville have fransk.

Det var ikke det bedste franske jeg har fået, men dog godkendt.

Syntes nu det var min tur til at smage lidt på hende, så begyndte at slikke hende, er sikker på hun nød det. Hun lavede nogle dejlige lyde som jeg tror var ægte.

Så kom kondomet på og hun red mig, hun var godt våd og dejlig stram, vi skiftede til missionær mit valg, kan godt lide den stilling.

Dejlig øjenkontakt mens jeg knaldede hende, fik udløsning i den dejlige stramme fisse.

Et stort minus er hun ikke tillader berøring ar fissen med finger, er ellers vild med at give finger.

Vil jeg gentage oplevelsen helt sikket 

https://annoncelight.dk/showad/300242

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 4 timer siden:

Et stort minus er hun ikke tillader berøring ar fissen med finger, er ellers vild med at give finger.

Dette er noget af en overdrivelse men jeg tror mange kvinder herinde vil skrive under på at berøring af klitten er MEGET bedre end en eller flere fingre i tissemissen..

De fleste mænd laver en "kom her" bevægelse med fingrene der for mig i hvertfald ikke er specielt behagelig.. Der er en grund til at en tissemand kan bevæges ind og ud og ikke op og ned helt vildt.. Tissemanden er jo egentlig lavet til at give os kvinder seksuel nydelse da kvindens ophidselse fremmer forplantning.. Derfor er vores klit placeret der hvor bækkenbundene mødes under sex.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

De fleste mænd laver en "kom her" bevægelse med fingrene der for mig i hvertfald ikke er specielt behagelig..

Så er du speciel. Jeg har ikke mødt nogen der synes det er ubehageligt. Nogle finder det ligegyldigt, men langt de fleste får en meget større dimension i opbygningen og orgasmen når G punktet stimuleres.  Men det skal gøre stille og roligt med meget attention på pigens reaktion, og naturligvis ikke startes før hun er helt åben.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Dette er noget af en overdrivelse men jeg tror mange kvinder herinde vil skrive under på at berøring af klitten er MEGET bedre end en eller flere fingre i tissemissen..

De fleste mænd laver en "kom her" bevægelse med fingrene der for mig i hvertfald ikke er specielt behagelig.. Der er en grund til at en tissemand kan bevæges ind og ud og ikke op og ned helt vildt.. Tissemanden er jo egentlig lavet til at give os kvinder seksuel nydelse da kvindens ophidselse fremmer forplantning.. Derfor er vores klit placeret der hvor bækkenbundene mødes under sex.. 

Regarding the "come here" movements, I 100% agree, this is an absolute "no go".

Incidentally, I know my body very well and my "G" spot is best stimulated by the "back and forth" movements (regardless of whether the finger or penis is moving):P. However, the "come here" movements are very uncomfortable and can sometimes cause pain.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Så er du speciel. Jeg har ikke mødt nogen der synes det er ubehageligt. Nogle finder det ligegyldigt, men langt de fleste får en meget større dimension i opbygningen og orgasmen når G punktet stimuleres.  Men det skal gøre stille og roligt med meget attention på pigens reaktion, og naturligvis ikke startes før hun er helt åben.

det er altid interessant når mænd ved hvordan kvinder oplever oplever det :)....

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 1 minut siden:

det er altid interessant når mænd ved hvordan kvinder oplever oplever det :)....

Jeg har aldrig været sammen med en kvinde som ikke ret tydeligt gav udtryk for behag eller ubehag under legen. Men sådan er vi jo så forskellige i vores tilgang til det modsatte køn ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Så er du speciel. Jeg har ikke mødt nogen der synes det er ubehageligt. Nogle finder det ligegyldigt, men langt de fleste får en meget større dimension i opbygningen og orgasmen når G punktet stimuleres.  Men det skal gøre stille og roligt med meget attention på pigens reaktion, og naturligvis ikke startes før hun er helt åben.

En anden fortæller da i hvertfald det samme som mig.. 

Og jeg er sikker på at rigtig rigtig rigtig mange mænd tror at jeg har fundet det behageligt fordi ellers så forstår jeg ikke at de har fortsat.. Det skaber jo en reaktion der kan minde om nydelse men faktisk er det bare overstimulation og nogen gange ubehag fordi det er ubehageligt.. Men jeg kan godt se at guds (eller evolutionens) store arbejde med at lave menneskekroppen helt har slået fejl og man burde ignorerer anatomiens love.. 

Når man sådan er i gang med sex så har kvinder faktisk utrolig svært ved at fortælle hvad de kan lide og ikke kan lide (der er skrevet spalte op og spalte ned omkring dette faktum, det har noget at gøre med psykologien).. Jeg ignorerer endda selv nogen gange ting som jeg finder ligegyldigt eller irriterende fordi det er bare nemmere end at skulle ødelægge stemningen for den anden person.. Og så tror jeg at kvinder tror at mænd er bedre til at tyde kvindelige signaler end mænd er.. F.eks tror jeg tit det er nok at jeg tydeligt fjerner mit ansigt 15 gange når man prøver at stoppe tungen ind i munden på mig men jeg har lært af erfaring at det er bare ikke nok.. Mange skal have det vokalt at vide.. Og når der sidder en mand helt stolt af sig selv og tror at den reaktion man lige havde var nydelse så prøv du at fortælle personen "nej det var faktisk ubehageligt".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

En anden fortæller da i hvertfald det samme som mig.. 

Og jeg er sikker på at rigtig rigtig rigtig mange mænd tror at jeg har fundet det behageligt fordi ellers så forstår jeg ikke at de har fortsat.. Det skaber jo en reaktion der kan minde om nydelse men faktisk er det bare overstimulation og nogen gange ubehag fordi det er ubehageligt.. Men jeg kan godt se at guds (eller evolutionens) store arbejde med at lave menneskekroppen helt har slået fejl og man burde ignorerer anatomiens love.. 

Når man sådan er i gang med sex så har kvinder faktisk utrolig svært ved at fortælle hvad de kan lide og ikke kan lide (der er skrevet spalte op og spalte ned omkring dette faktum, det har noget at gøre med psykologien).. Jeg ignorerer endda selv nogen gange ting som jeg finder ligegyldigt eller irriterende fordi det er bare nemmere end at skulle ødelægge stemningen for den anden person.. Og så tror jeg at kvinder tror at mænd er bedre til at tyde kvindelige signaler end mænd er.. F.eks tror jeg tit det er nok at jeg tydeligt fjerner mit ansigt 15 gange når man prøver at stoppe tungen ind i munden på mig men jeg har lært af erfaring at det er bare ikke nok.. Mange skal have det vokalt at vide.. Og når der sidder en mand helt stolt af sig selv og tror at den reaktion man lige havde var nydelse så prøv du at fortælle personen "nej det var faktisk ubehageligt".. 

Jeg tror det er ret almindeligt at denne bevægelse udføres alt for hårdt og hurtigt. At mange finder behag i den underbygges af det faktum at mange kvinder ligefrem underviser i at udføre denne form for stimulation, som en del af undervisningen i elskovskunst. 

Jeg kan ikke forstå at du ikke bare har sagt det er ubehageligt, i stedet for bare at ligge og blive irriteret og få ondt. 
Nå det er nok det med de forskellige planeter vi kommer fra :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 7 timer siden:

nørj..hun ser godt nok tiltalende ud... faktisk så meget at man nok må til Kolding :) Hvilken nationalitet skyder du på ?

Svært at sige sms på dansk, men talte nu mest tysk. nok øst af en art.

Redigeret af surfingsam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror det er ret almindeligt at denne bevægelse udføres alt for hårdt og hurtigt. At mange finder behag i den underbygges af det faktum at mange kvinder ligefrem underviser i at udføre denne form for stimulation, som en del af undervisningen i elskovskunst. 

Jeg kan ikke forstå at du ikke bare har sagt det er ubehageligt, i stedet for bare at ligge og blive irriteret og få ondt. 
Nå det er nok det med de forskellige planeter vi kommer fra :) 

Igen så det et kendt fænomen at kvinder ikke altid giver udtryk for tingene fordi det altså nemt ødelægger stemningen.. F.eks kan det ses i mangt en anmeldelse hvor pigen faktisk har sagt fra og det er blevet til fra manden "ja og så måtte jeg ikke engang rører ved hendes brystvorter" eller "og så måtte jeg ikke rører ved hendes tissekone".. Det gør jo tydeligt noget ved manges oplevelse når der er begrænsninger det ene og andet sted.. 

Jeg har set mangt en mand give undervisning i sprøjteorgasmer osv men ikke nogen kvinder.. Kunne da tænke mig at deltage i et sådan kursus og se hvordan personen griber det an.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 53 minutter siden:

Forstår udmærket at ikke alle kvinder, vil have en finger eller to i fissen. Men her måtte hånden ikke komme derned

Det er nok også en forebyggende foranstaltning.. Eller måske var hun øm.. Men jeg vil også sige det virker overdrevet hvis du slet ikke måtte rører men jeg var jo personligt ikke til stede.. Jeg ville bare forklarer at der nogen gange er en grund:D.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Dette er noget af en overdrivelse men jeg tror mange kvinder herinde vil skrive under på at berøring af klitten er MEGET bedre end en eller flere fingre i tissemissen..

De fleste mænd laver en "kom her" bevægelse med fingrene der for mig i hvertfald ikke er specielt behagelig.. Der er en grund til at en tissemand kan bevæges ind og ud og ikke op og ned helt vildt.. Tissemanden er jo egentlig lavet til at give os kvinder seksuel nydelse da kvindens ophidselse fremmer forplantning.. Derfor er vores klit placeret der hvor bækkenbundene mødes under sex.. 

Nogen kalder det ellers en "Magic Finger" - men det er så ikke lige dig sådan en bandit ;-) 

119363124_10158883211995663_830569358843474255_o.jpg

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...