Hop til indhold
Domin

Dansk Housewife Ikast

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen at møde Dansk Housewife i Ikast, en utroligt sød, fræk pige der bestemt er et besøg værd :)Enhver mands drøm, ung, ser ret uskyldig ud, fræk påklædt, frække øjne, tænder virkelig én og ved godt hvordan vi mænd vil ha det ;);) Og ikke mindst er hun mega sød at snakke med <3 Pas nu godt på hende folks! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
7400 skrev, for 15 timer siden:

Det var ikke længe den annonce var på

Nej den var væk et par dage.

Prøv nu.    Den er opdateret kl 9:05 i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, den 21.11.2021 at 00:59:

Er der nogen, der har været forbi fornyelig, der kan fortælle om deres oplevelser?

;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har besøgt hende her, som vil dele erfaringer?

Ja det ligger godt nok nogen år tilbage. Men hvad vil du gerne vide som ikke allerede er blevet 

skrevet i denne tråd.

Annoncen er god nok ikke noget fake eller andet. Pigen er også ganske udmærket og sød.

En flot Pige.

Men ikke en af dem jeg kommer til at besøge igen og igen.  Måske lidt unfair over for hende.

Det sådan det er da min kemi går i en anden retning, Har bare helt andre favorit typer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

@TT123 kan du - uden at afsløre vejnavn eller nr. på adressen - fortælle mere om lokationen? Ca. hvor i byen er vi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 31 minutter siden:

@TT123 kan du - uden at afsløre vejnavn eller nr. på adressen - fortælle mere om lokationen? Ca. hvor i byen er vi.

Det faktisk ikke inde i byen, men i en by udenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...