Hop til indhold
Dragonguy

Black Angel/Melinda is back in Holsted!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/278026

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

Efter en laaaaang vente tid så er engelen endelig kommet tilbage fra sin ferie. Har savnet hende rigtig meget. Har prøvet en del GP men har desværre altid haft dårlige oplevelser. Enten passer billeder og personen ikke sammen ellers er det bare kold og hurtigt. 

Men et besøg med Black Angel/Melinda bliver man altid forkælet som man altid kun kan drømme om. Man møder hende altid sexet og smilende ved døren. Hun giver ægte GF kys. Hun har bestemt ikke glemt hvordan man forkæler sin mand og efter sin ferie synes jeg hun har skruet den fantasiske oplevelse meget højere op. Hun er tilbage i bedre form og er mere sexet og lækre end nogen sinde før.

Hun er meget fræk og har en fantastisk sexet krop, men stadig virker hun sød og uskyldig. Hun er som kæreste man længe har drømt om. <3<3<3Med på alt det frække og ved lige præcis hvor hun skal trykke så du kommer helt op til himlen. 

Stedet er rent og pigen er helt sikker en 10er!

Helt klart en man skal besøge og opleve hendes fantastiske måde at være på og få dine drømme til opfyldelse.  

Redigeret af Dragonguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dragonguy skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/278026

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

Efter en laaaaang vente tid så er engelen endelig kommet tilbage fra sin ferie. Har savnet hende rigtig meget. Har prøvet en del GP men har desværre altid haft dårlige oplevelser. Enten passer billeder og personen ikke sammen ellers er det bare kold og hurtigt. 

Men et besøg med Black Angel/Melinda bliver man altid forkælet som man altid kun kan drømme om. Man møder hende altid sexet og smilende ved døren. Hun giver ægte GF kys. Hun har bestemt ikke glemt hvordan man forkæler sin mand og efter sin ferie synes jeg hun har skruet den fantasiske oplevelse meget højere op. Hun er tilbage i bedre form og er mere sexet og lækre end nogen sinde før.

Hun er meget fræk og har en fantastisk sexet krop, men stadig virker hun sød og uskyldig. Hun er som kæreste man længe har drømt om. <3<3<3Med på alt det frække og ved lige præcis hvor hun skal trykke så du kommer helt op til himlen. 

Stedet er rent og pigen er helt sikker en 10er!

Helt klart en man skal besøge og opleve hendes fantastiske måde at være på og få dine drømme til opfyldelse.  

Ny bruger - Hvorfor starte en ny jubeltråd, når der er en "næsten ny" tråd?

 

Lugter af falsk reklame. En del dårlige anmeldelser i den anden tråd, wuptiiiii og der dukker en helt ny bruger op med en anmeldelse, der siger st hun er en 10'er og alle andre (dem han har prøvet) er ****.

 

Det lyder som fake news!!!!

 

Læs den anden tråd for et mere afbalanceret billede 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dragonguy skrev, for 21 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/278026

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

Efter en laaaaang vente tid så er engelen endelig kommet tilbage fra sin ferie. Har savnet hende rigtig meget. Har prøvet en del GP men har desværre altid haft dårlige oplevelser. Enten passer billeder og personen ikke sammen ellers er det bare kold og hurtigt. 

Men et besøg med Black Angel/Melinda bliver man altid forkælet som man altid kun kan drømme om. Man møder hende altid sexet og smilende ved døren. Hun giver ægte GF kys. Hun har bestemt ikke glemt hvordan man forkæler sin mand og efter sin ferie synes jeg hun har skruet den fantasiske oplevelse meget højere op. Hun er tilbage i bedre form og er mere sexet og lækre end nogen sinde før.

Hun er meget fræk og har en fantastisk sexet krop, men stadig virker hun sød og uskyldig. Hun er som kæreste man længe har drømt om. <3<3<3Med på alt det frække og ved lige præcis hvor hun skal trykke så du kommer helt op til himlen. 

Stedet er rent og pigen er helt sikker en 10er!

Helt klart en man skal besøge og opleve hendes fantastiske måde at være på og få dine drømme til opfyldelse.  

Tror nu det er begrænset hvor meget ferie det er blevet til i Holstebro:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melinda i en fræk skoleuniform, yummy yummy, woop woop, så bliver det ikke mere lækkert :wub:

Efter mit sidste besøg hos hende, sad der en sætning fast hos mig, nemlig at Melinda sluttede af med at sige "hvis du har specielle fantasier, så bare sig til, og jeg vil prøve at opfylde dem". Jeg skrev ret detaljeret til hende hvad jeg ønskede, og hun svarede tilbage med " I cant wait to make your dream come true ❤. Uden at gå super meget i detaljer, så brugte vi de første 15 minutter med, at hun kærtegnede hele min krop, pirret mig ved at hendes fingere brugte mig som en legeplads, hvor hendes tunge slikkede mig langsomt, og hvor jeg hele tiden fik de frækkeste smil undervejs.

Efterfølgende afprøvede vi stillingere som jeg ikke før har prøvet, og det blev lidt hårdere end hvad jeg tidligere har lavet, alt sammen præcis som jeg havde ønsket det. Jeg havde bestilt CIM men ikke swallow, men det forhindrede da ikke Melinda i at sutte mig helt færdig, og da hun sluttede af med at vise mig en ren mund, og tilmed sagde "thank you", ja så bliver man sku lykkelig :D

I min optik, er Melinda enestående. Jeg har besøgt hende mange gange, og lige meget om det har været morgen, middag eller aften, ja så har hun altid leveret varen til mig

Hvis man går med specielle fantasier og gerne vil have dem afprøvet, så skriv til Melinda, hun er klar til at opfylde de fleste vil jeg tro.

God dag derude :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog turen fra djævle øen Sjælland til det mørke Jylland her i mandags, bare for at besøge Melinda. Jeg har været sammen med Melinda da hun var i København for en del år siden. Og havde sådan lyst til at være sammen med hende igen.

Og jeg fortryder ikke mit besøg, som helt igennem var et lækkert knald. Jeg bestilte 45 min, men var ude efter ca. 25 min efter, da jeg var kommet efter en hed omgang sex med en kvinde som jeg syntes er til stede mentalt, når man er sammen med hende. Det er rigtig ærgeligt, at skulle køre næsten 260 kilometer for at få et knald med hende. Og ville ønske, at hun engang imellem ville tage turen til CPH. Men det bliver nok ikke aktuelt sagde hun. :(

Om jeg ville gøre det igen? Ja for fanden, men det bliver ikke foreløbig. Med alle de kilometer.

 

Muggi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Black Angel horleden efter en længere pause fra hende.

Som Dragonguy kysser hun frisk. Personligt er jeg tilbageholdende med kys i disse coronatider, og med tanke på hvad det ellers landet i hendes lille mund. Men hun har er fedt kom og knep mig blik, som går lige i min pik, så jeg kyssede igen.

 

Hendes form har været noget svingende, men forleden var den ok, dog var hun ligt langsom i optrækket til anden runde, men så måtte jeg træde til.

 

Lidt ferie har hjulpet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Darling.

I dont know who are you but if have been with me then you should know that here its everything separate like mouth wash like hand sanitizer the house always clean and kissing its not possibel as you can ready on my page. 

Also! I have read your older Rewiews about me?! If there its all of them bad and you can always find someting  fault in my service or other clients rewiews why do you come back to me if you really did? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melinda97 skrev, for 9 minutter siden:

Hi Darling.

I dont know who are you but if have been with me then you should know that here its everything separate like mouth wash like hand sanitizer the house always clean and kissing its not possibel as you can ready on my page. 

Also! I have read your older Rewiews about me?! If there its all of them bad and you can always find someting  fault in my service or other clients rewiews why do you come back to me if you really did? 

You are the best Melinda. Would love to meet you again ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melinda97 skrev, den 28/9/2020 at 10:25:

Hi Darling.

I dont know who are you but if have been with me then you should know that here its everything separate like mouth wash like hand sanitizer the house always clean and kissing its not possibel as you can ready on my page. 

Also! I have read your older Rewiews about me?! If there its all of them bad and you can always find someting  fault in my service or other clients rewiews why do you come back to me if you really did? 

Jeg har besøge dig 12-16 gange over årene. 2 besøg var ikke pengene værd. Den ene gang undskyldte du selv, med den forklaring, at du ikke havde haft en pause.

 

Jeg har besøgt dig mange gange, fordi du har er pengene værd, men når din service er dårlig vil jeg skrive det. Jeg har længe sagt, at du burde holde pauser. Ingen kan arbejde 3-6 måneder uden en fridag, uden niveauet falder. 

 

Jeg har ikke skrevet noget, som andre ikke også har skrevet.

Alle mine besøg har været med tungekys. Et er hvad du skriver på din hjemmeside. Noget andet er hvad du gør. 

Hvis du læser anmeldelserne under Corona (6 måneder tilbage) så vil du se, at du har kysset gennem hele perioden.

Alene det  første indlæg i denne tråd er også med en gæst som du GF kysset - Dragonguy. Måske lyver vi alle!!!

 

Mit mit seneste indlæg var faktisk en anbefaling, men jeg reflekterede højt over min egen handling om at kysse. 

 

Jeg har skrevet en del anbefalinger. Langt de fleste er positive (modsat det du skriver). Det er muligt at gå tilbage og læse dem. Det er derfor jeg har besøgt dig så mange gange.

 

PS! Et er Corona. Noget andet er sex og analsex uden kondom. Det er farligt. Langt farligere end Corona. Kan sprit også beskytte her? Det er nok vigtigere at overveje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liverpool skrev, den 30.9.2020 at 04:33:

PS! Et er Corona. Noget andet er sex og analsex uden kondom. Det er farligt. Langt farligere end Corona. Kan sprit også beskytte her? Det er nok vigtigere at overveje. 

Du bør nok få en snak med din læge hvis du virkelig tror på at en kønssygdom er farliger end Corona..

  • Et tunge kys og du er 99,999% sikker på at være smittet med Corona. Sprit hjælper dig ikke her. Dertil kommer at når du i længere tid har kropskontakt med en Corona smittet, så hjælper sprit m.m. ikke rigtigt. Sprit er godt til et håndtryk og tilsvarende, men relativt virknings løst når man knepper derud af.
    Selv den mest smitsomme kønssygdom har en smitte risiko på under 25% i det værste senarie. Risikoen for at blive smittet med Corona under sex er næsten 100% ligegyldigt hvilke forholds regler du tager.
  • Corona er potientielt dødelig og kan give andre følger som gør dig uarbejdsdygtig i MEGET lang tid. Det er der trods alt ingen kønssygdomme som bare tilnærmelses vis kan gøre idag. Den værste følge af en kønssygdom idag er nok barnløshed, og det vil jeg ærligt talt betragte som en biting sammenlignet med de potentielle følger af Corona.
Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Du bør nok få en snak med din læge hvis du virkelig tror på at en kønssygdom er farliger end Corona..

  • Et tunge kys og du er 99,999% sikker på at være smittet med Corona. Sprit hjælper dig ikke her. Dertil kommer at når du i længere tid har kropskontakt med en Corona smittet, så hjælper sprit m.m. ikke rigtigt. Sprit er godt til et håndtryk og tilsvarende, men relativt virknings løst når man knepper derud af.
    Selv den mest smitsomme kønssygdom har en smitte risiko på under 25% i det værste senarie. Risikoen for at blive smittet med Corona under sex er næsten 100% ligegyldigt hvilke forholds regler du tager.
  • Corona er potientielt dødelig og kan give andre følger som gør dig uarbejdsdygtig i MEGET lang tid. Det er der trods alt ingen kønssygdomme som bare tilnærmelses vis kan gøre idag. Den værste følge af en kønssygdom idag er nok barnløshed, og det vil jeg ærligt talt betragte som en biting sammenlignet med de potentielle følger af Corona.

 

Når det er sagt, så tror jeg, at du misforstår mit indlæg. Jeg reflektrerde over det dumme ved at jeg kyssede Angel i disse Corona tide. MAO så argumenter jeg ikke for, at Corona er ufarlig. Faktisk det modsatte. Dvs. at det var dumt af mig at kysse nogen i disse tider. Meeeen stod valget mellem HIV/AIDS og Corona, så nupper jeg gladeligt Corona, da jeg ikke tilhøre risikogrupperne (velvidende mulige eftervirkinger). Jeg kender 2 personer, som har HIV. Deres situation, ønsker jeg mig ikke. En af dem har haft HIV i 25 år. 

Nå med jeg melder mig ud af denne diskussion af dårligdomme. Har ikke yderligere at byde ind med

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liverpool skrev, for 16 timer siden:

Når det er sagt, så tror jeg, at du misforstår mit indlæg.

Nej. Jeg misforstår ikke dit indlæg. Jeg reager på at du direkte skriver at kønssygdomme er langt farligere end Corona. Dette er ganske simpelt ikke korrekt. Jeg kender desværre flere som ikke er risiko gruppen, men som her 6 mdr. senere fortsat slåsser med eftervirkninger af en corona infektion. Den ene i så svær en grad at hun endnu ikke er startet på arbejde igen. Hun er en kvinde sidst i 20'erne med en generel sund livsstil, nærmest spot on normal vægtig, dyrker reglmæssig motion og bliver sjældent ramt af forkøelse/influenza.

Ja der er mange som slet ikke opdager at de er blevet inficeret med Corona, men det hænger ofte samme med hvor stor en dosis smitte de er udsat for. Jo større dosis, jo større er sandsynligheden for at du bliver hårdt ramt. Du bliver udsat for en MEGET stor smitte dosis, når du har sex med en anden person, specielt i missionær stillingen eller hvis i snager igennem,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...