Hop til indhold

Bedste facefuck?

Featured Replies

Skrevet

Hej.. hvem har i erfaring med er den bedste pige til facefuck..?? har prøvet Nemtøs, og mener jeg får svært ved at finde bedre tøs til facefuck.. kom med input.. 

Skrevet

Der indgik en del facefuck da jeg besøgte RikkeXL i København. Hun tog super godt imod det, men jeg ved ikke om hun vil synes det bliver kedeligt hvis det er det eneste hun får.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/122754-super-frækt-besøg-hos-rikke-xl-det-står-for-ekstra-liderlig/?tab=comments#comment-1162335

Skrevet
brutos skrev, den ‎14‎-‎09‎-‎2020 at 19:24:

Hej.. hvem har i erfaring med er den bedste pige til facefuck..?? har prøvet Nemtøs, og mener jeg får svært ved at finde bedre tøs til facefuck.. kom med input.. 

Jamen hvis du går et bedste facefuck, og har fundet det,  hvorfor f.... skal du så foresætte din søgen.  På mig virker det ærligt talt mere som du tænder mere på tanken om, at hver besøg skal være hos en ny kvinde, end dine seksuelle præferencer.   (nå.... det nok bare mig, der har svært ved at forstå den tankegang :))

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.