Hop til indhold
Guest brutos

Bedste facefuck?

Recommended Posts

Guest brutos

Hej.. hvem har i erfaring med er den bedste pige til facefuck..?? har prøvet Nemtøs, og mener jeg får svært ved at finde bedre tøs til facefuck.. kom med input.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der indgik en del facefuck da jeg besøgte RikkeXL i København. Hun tog super godt imod det, men jeg ved ikke om hun vil synes det bliver kedeligt hvis det er det eneste hun får.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/122754-super-frækt-besøg-hos-rikke-xl-det-står-for-ekstra-liderlig/?tab=comments#comment-1162335

Del dette indlæg


Link til indlæg
brutos skrev, den ‎14‎-‎09‎-‎2020 at 19:24:

Hej.. hvem har i erfaring med er den bedste pige til facefuck..?? har prøvet Nemtøs, og mener jeg får svært ved at finde bedre tøs til facefuck.. kom med input.. 

Jamen hvis du går et bedste facefuck, og har fundet det,  hvorfor f.... skal du så foresætte din søgen.  På mig virker det ærligt talt mere som du tænder mere på tanken om, at hver besøg skal være hos en ny kvinde, end dine seksuelle præferencer.   (nå.... det nok bare mig, der har svært ved at forstå den tankegang :))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...