Hop til indhold

Sød indisk pige??

Featured Replies

Skrevet

Havde egt haft planer om at skulle have haft besøgt Devina, men kan se at den stakkels pige tager en pause hvilket er forståeligt nok.

Kunne så godt tænke mig at prøve at være sammen med fx en inder og havde lige udset mig Devina som hende det skulle have været. 

Men hvad er ens alternativer/muligheder så?. Gerne i midt/sidst i 20erne eller i starten af 30'erne hvis muligt. 

Skrevet
  • Author

Hun er så uden for det aldersfelt jeg søger :-/. Og hun er så heller ikke i Jylland, medmindre hendes tur til CPH ikke er noget fast 

Skrevet
  • Author

Kan det virkelig passe der ikke findes andre end Devina, som så ikke er mulig? 

• 7 months later...
Skrevet
  • Author

Nogen der har fundet nogen anbefalingsværdig siden sidst?

Skrevet

Devina er aktiv igen. Hun annoncerer jævnligt på AL, foreløbig kun i Skive. :-)Søg under Midtjylland. 

Hun er super sød - jeg besøgte hende sidste år, og det var en rigtig god oplevelse. 

Skrevet

jeg har også besøgt hende. hun er meget sød og giver fantastisk bj ;) 

Skrevet
DonX skrev, for 7 timer siden:

Devina er aktiv igen. Hun annoncerer jævnligt på AL, foreløbig kun i Skive. :-)Søg under Midtjylland. 

Hun er super sød - jeg besøgte hende sidste år, og det var en rigtig god oplevelse. 

Er det et meget diskret sted? Kender lidt for mange mennesker i den by :ph34r:

Skrevet

Jeg besøgte hende i Aarhus. De var et rigtig godt sted, super diskret og nem parkering. 

Skrevet
  • Author
DonX skrev, for 15 timer siden:

Problemet er lidt at hun kun tager imod spontant. Har ikke mulighed for bare at tage afsted på selve dagen. Det skal desværre planlægges.

Skrevet
DonX skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøgte hende i Aarhus. De var et rigtig godt sted, super diskret og nem parkering. 

Håber S det er diskret, da jeg ej ønsker at vide at mine venner ved at jeg besøgte Gp'er  

Skrevet
DonX skrev, for 14 timer siden:

Det var Skive jeg tænkte på.:)

Er stedet i Skive meget diskret?

Skrevet
Brysthår skrev, for 7 timer siden:

ja det syntes jeg det er  :)

• 3 months later...
Skrevet
Brysthår skrev, den 28.4.2021 at 05:28:

Fik du hende besøgt :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.