Tehtdk 65 Skrevet 14. September, 2020 Havde egt haft planer om at skulle have haft besøgt Devina, men kan se at den stakkels pige tager en pause hvilket er forståeligt nok. Kunne så godt tænke mig at prøve at være sammen med fx en inder og havde lige udset mig Devina som hende det skulle have været. Men hvad er ens alternativer/muligheder så?. Gerne i midt/sidst i 20erne eller i starten af 30'erne hvis muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 152 Skrevet 14. September, 2020 Synes du skal prøve Anjali. Hun er lige blevet anmeldt herunde igen. Søg efter hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 65 Skrevet 14. September, 2020 Hun er så uden for det aldersfelt jeg søger :-/. Og hun er så heller ikke i Jylland, medmindre hendes tur til CPH ikke er noget fast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 152 Skrevet 14. September, 2020 Ja desværre...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 65 Skrevet 15. September, 2020 Kan det virkelig passe der ikke findes andre end Devina, som så ikke er mulig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg