Hop til indhold
Tehtdk

Sød indisk pige??

Recommended Posts

Havde egt haft planer om at skulle have haft besøgt Devina, men kan se at den stakkels pige tager en pause hvilket er forståeligt nok.

Kunne så godt tænke mig at prøve at være sammen med fx en inder og havde lige udset mig Devina som hende det skulle have været. 

Men hvad er ens alternativer/muligheder så?. Gerne i midt/sidst i 20erne eller i starten af 30'erne hvis muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Devina er aktiv igen. Hun annoncerer jævnligt på AL, foreløbig kun i Skive. :-)Søg under Midtjylland. 

Hun er super sød - jeg besøgte hende sidste år, og det var en rigtig god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
DonX skrev, for 7 timer siden:

Devina er aktiv igen. Hun annoncerer jævnligt på AL, foreløbig kun i Skive. :-)Søg under Midtjylland. 

Hun er super sød - jeg besøgte hende sidste år, og det var en rigtig god oplevelse. 

Er det et meget diskret sted? Kender lidt for mange mennesker i den by :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 15 timer siden:

Devina er aktiv igen. Hun annoncerer jævnligt på AL, foreløbig kun i Skive. :-)Søg under Midtjylland. 

Hun er super sød - jeg besøgte hende sidste år, og det var en rigtig god oplevelse. 

Problemet er lidt at hun kun tager imod spontant. Har ikke mulighed for bare at tage afsted på selve dagen. Det skal desværre planlægges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
DonX skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøgte hende i Aarhus. De var et rigtig godt sted, super diskret og nem parkering. 

Håber S det er diskret, da jeg ej ønsker at vide at mine venner ved at jeg besøgte Gp'er  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brysthår
DonX skrev, for 14 timer siden:

Jeg besøgte hende i Aarhus. De var et rigtig godt sted, super diskret og nem parkering. 

Det var Skive jeg tænkte på.:)

Er stedet i Skive meget diskret?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brysthår skrev, for 7 timer siden:

Det var Skive jeg tænkte på.:)

Er stedet i Skive meget diskret?

 

ja det syntes jeg det er  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brysthår skrev, den 28.4.2021 at 05:28:

Det var Skive jeg tænkte på.:)

Er stedet i Skive meget diskret?

 

Fik du hende besøgt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...