Hop til indhold

EG TILSTANDE, "VS" VL TILSTANDE ?

Featured Replies

Skrevet

Kan sgu ikke holde min kæft i mere :o

Er det så godt at der er så "højt til loftet" på EG?

Jo flere kommentarer (dumme; eller ikke relevante) jo mere tror man at man åbenbart at man stiger her i hirakiet på EG, ja undskyld, det jeg mener at der er nogle der med deres mange, mærkelige"input" i en debat bare skal gøre sig bemærket, uden at sige noget fornuftigt, burde holde deres kæft. Det fremmer jo ikke andres "input".

Så, er det bare mig, eller er der nogle der bare vil bestemme på EG, og det minder på ingen måde om det de kalder VL Tilstande :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

God Week-End, og nej jeg vil ikke svare på noget,??

Det var jo bare en tanke?

Skrevet

Der hvor vi i ledelsen har grebet en del ind er under efterlysninger og anmeldelser, hvor vi også synes, at nogen har haft travlt med at kommentere efterlysninger, selvom de ikke kender noget til pigen eller har nogen interesse i pigen. Der har vi nogle gange undret sig over hvorfor folk bruger andres efterlysninger til at skrive om sig selv eller fyre dårlige vittigheder af, og vi har også slettet nogle indlæg under efterlysninger.

Når det så er sagt så har det altid været administrators idé med Eroguide at der skulle være højt til loftet, og jeg tror også at det er en af grundene til stedets succes. Derfor har folk herinde generelt lang snor og vi sletter som udgangspunkt ikke debatindlæg, efterlysninger eller anmeldelser.

Men men

Vi har dog også nogle regler der skal overholdes, og bliver de ikke det, så handler vi og evt sletter, men igen under hensyntagen til at vi har højt til loftet herinde, og det er altså den politik vi har valgt.

Nogle kan lide det, andre kan ikke, men forummet udvikler sig positivt i antallet af indlæg og brugere samt antal besøgende, og det vidner om at folk gerne vil læse og deltage her.

Skrevet
  • Author

Der hvor vi i ledelsen har grebet en del ind er under efterlysninger og anmeldelser, hvor vi også synes, at nogen har haft travlt med at kommentere efterlysninger, selvom de ikke kender noget til pigen eller har nogen interesse i pigen. Der har vi nogle gange undret sig over hvorfor folk bruger andres efterlysninger til at skrive om sig selv eller fyre dårlige vittigheder af, og vi har også slettet nogle indlæg under efterlysninger.

Når det så er sagt så har det altid været administrators idé med Eroguide at der skulle være højt til loftet, og jeg tror også at det er en af grundene til stedets succes. Derfor har folk herinde generelt lang snor og vi sletter som udgangspunkt ikke debatindlæg, efterlysninger eller anmeldelser.

Men men

Vi har dog også nogle regler der skal overholdes, og bliver de ikke det, så handler vi og evt sletter, men igen under hensyntagen til at vi har højt til loftet herinde, og det er altså den politik vi har valgt.

Nogle kan lide det, andre kan ikke, men forummet udvikler sig positivt i antallet af indlæg og brugere samt antal besøgende, og det vidner om at folk gerne vil læse og deltage her.

Tak Moderator :D

Dit svar fortæller alt om hvordan EG skal "køre",.

Jeg er fuld af beundring, af den måde du svarede mig på, håber bare at andre læser, og forstår det!

Og også forstår de der skriver her for første gang, det er ikke lige nemt for alle, og kommer der så en lidt nedladende kommentar så er det jeg mener, er der så "så højt" til loftet, fra nogle herinde :(

Endnu engang, tak for dit svar :D

PS. Kan man ikke lave noget der hedder fraklip?

EKS. Nogen der kender hende her?

Svar: Ved det ikke, har ikke besøgt hende!

God Weekend

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.