Hop til indhold

Recommended Posts

Gå aldrig tilbage til en fuser..... Men det gør man heller ikke med Amanda.

 

Jeg har besøgte hende en 5-6 gange henover det sidste års tid. Hver gang har jeg gået derfra med et kæmpe smil på læben og været helt tømt.

Forleden dag var ingen undtagelse. Hun tager imod med sit kække smil og gir et frækt kys. 

Vi fik ret hurtigt smidt tøjet og hun tog min pik i munden.... Ja... Hvad skal man sige. Det er sgu bare et frækt syn at se hende tage pikken helt til roden. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad det er hun gør. Men når hun gir blow føler jeg næsten hele min krop begynder at sitre. Hun pirrer med fingre og tunge ved bollerne mens hun sutter. Det er virkelig godt. Som i VIRKELIG godt. Jeg er normalt ikke den helt store blow fan men lige her der må hun gerne blive ved. Det er åndsvagt godt. Jeg kan ikke holde evigt så hun må ned på ryggen så jeg kan ta hende i en god missionær. Og se de der lækre store bryster imens jeg knalder hende. Det er sgu frækt. 

 

Jeg kan kun sige. Er man glad for blow af en kvinde som helt sikkert godt selv kan lide det. Så er det bare hen og finde diligencen mod Vanløse.

Det blir 5 ud af 5 stjerner fra mig til Amanda.

Enjoy. 

 

https://annoncelight.dk/showad/266204

Redigeret af tugwell

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, den 13.9.2020 at 21:35:

 

Vi fik ret hurtigt smidt tøjet og hun tog min pik i munden.... Ja... Hvad skal man sige. Det er sgu bare et frækt syn at se hende tage pikken helt til roden. 

Jeg ved simpelthen ikke hvad det er hun gør. Men når hun gir blow føler jeg næsten hele min krop begynder at sitre. Hun pirrer med fingre og tunge ved bollerne mens hun sutter. Det er virkelig godt. Som i VIRKELIG godt. Jeg er normalt ikke den helt store blow fan men lige her der må hun gerne blive ved. Det er åndsvagt godt. 

https://annoncelight.dk/showad/266204

Og giver hun blow uden...???? Hun skriver ikke noget om det i annoncen. Er det uden så er hun da klart et besøg værd. PFT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik blow uden. Så det er bedste svar jeg kan give dig. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er altid hun gør det. 

Har oplevet nogle piger ikke gøre det de første besøg men så i takt med pigen kender en så er det blow uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...