Hop til indhold
Besked tilføjet af Administrator

Vi gør opmærksom på, at vi et utal af gange har fjernet falske anmeldelser om Kate. Vi kan derfor på ingen måde stå inde for om anmeldelser af Kate er oprigtige eller om også disse er falske. Så tag dine forbehold hvis du overvejer at besøge Kate.

Featured Replies

Skrevet

Ja der kommer lige et par anmeldelser fra den seneste tid som jeg ikke har haft tid til at skrive.

Kate her. Hun er så rigeligt anmeldt på forum. Så ingen grund til at gå i detaljer. 

Jeg fik endelig fundet tid til at besøge hende efter at have læst stolpe op og stolpe ned om hvor fan-fucking-tastic hun er.

Min oplevelse er sådan mere middelmådig. Jeg mødte en kvinde som helt sikkert er hende på billederne men hold da op. Der har været noget photoshop ind over. Absolut en flot kvinde men billeder lever bestemt ikke op til virkelighed i feks ansigt. 

En har tidligere skrevet hendes bryster er blevet justeret på det seneste. Det skal jeg ikke kloge mig om er sandt men kan afsløre de virkede ganske naturlige og sad flot. 

Sex delen fræk og lækker. Jeg fik helt bestemt hvad jeg forventede men absolut heller ikke mere end det. Jeg kommer nok ikke igen. Men det er nu mere pga det var for mig ikke helt nemt at få lavet den aftale, plus lokation er forholdsvis langt fra hvor jeg bor. 

https://annoncelight.dk/showad/303383

Skrevet

Det kan være du var der efter mig :lol:

For efter den tur hun fik så var hun godt og grundig udbollet. Jeg var der en 1 time med deeptroat og anal. Hun tog den til roden og jeg pressede den helt ibund imens hun trak vejret gennem næsen og så lavede jeg små ryk i halsen. Bagefter var det anal, jeg kneppede hende i røven i mindst 40 min. Det vildeste var at det så ud til at hun elskede det! :shock: jeg er vild med hende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.