Hop til indhold
Administrator

Vi gør opmærksom på, at vi et utal af gange har fjernet falske anmeldelser om Kate. Vi kan derfor på ingen måde stå inde for om anmeldelser af Kate er oprigtige eller om også disse er falske. Så tag dine forbehold hvis du overvejer at besøge Kate.

Message added by Administrator

Recommended Posts

Ja der kommer lige et par anmeldelser fra den seneste tid som jeg ikke har haft tid til at skrive.

Kate her. Hun er så rigeligt anmeldt på forum. Så ingen grund til at gå i detaljer. 

 

Jeg fik endelig fundet tid til at besøge hende efter at have læst stolpe op og stolpe ned om hvor fan-fucking-tastic hun er.

Min oplevelse er sådan mere middelmådig. Jeg mødte en kvinde som helt sikkert er hende på billederne men hold da op. Der har været noget photoshop ind over. Absolut en flot kvinde men billeder lever bestemt ikke op til virkelighed i feks ansigt. 

En har tidligere skrevet hendes bryster er blevet justeret på det seneste. Det skal jeg ikke kloge mig om er sandt men kan afsløre de virkede ganske naturlige og sad flot. 

Sex delen fræk og lækker. Jeg fik helt bestemt hvad jeg forventede men absolut heller ikke mere end det. Jeg kommer nok ikke igen. Men det er nu mere pga det var for mig ikke helt nemt at få lavet den aftale, plus lokation er forholdsvis langt fra hvor jeg bor. 

 

https://annoncelight.dk/showad/303383

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund

Det kan være du var der efter mig :lol:

For efter den tur hun fik så var hun godt og grundig udbollet. Jeg var der en 1 time med deeptroat og anal. Hun tog den til roden og jeg pressede den helt ibund imens hun trak vejret gennem næsen og så lavede jeg små ryk i halsen. Bagefter var det anal, jeg kneppede hende i røven i mindst 40 min. Det vildeste var at det så ud til at hun elskede det! :shock: jeg er vild med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...