Hop til indhold
tugwell

Bettina - Hvidovrepigerne

Recommended Posts

En lille kort anmeldelse.

 

Jeg besøgte Bettina på den kendte adresse hos Hvidovrepigerne på Gl. Køge Landevej for et par uger siden. 

På dagen syntes jeg ikke rigtig der var noget af interesse som jeg ville besøge. Så faldt jeg over Bettinas

annonce og tænkte - hmmm.. Det kunne da egentlig godt være interssant. 

Fik hurtigt svar på sms og afsted mod Hvidovre. 

Bestilte en halv times tid. Jeg mindes det kostede 11 eller 1200,- 

Hun spurgte mig allerede da jeg kom ind af døren om jeg var ok med hun var ældre end mig. 

Ja det var helt ok. Jeg er lige omkring de 40. Det er hun også ifølge profilen. Meeeeeennn. Den holder vist ikke helt vand. Mit bud er nok plus 10 år. 

Nå men skidt med det. Jeg har intet imod en voksen kvinde. 

Om hun var nervøs eller simpelthen bare virkelig service minded ved jeg ikke. Men hun spurgte flere gange om jeg ville det ene og andet og om det nu var godt nok det hun gjorde. Lidt sjovt på en måde. Det har jeg aldrig oplevet på den måde før. 

Sex delen var helt fin. Intet at udsætte på den og hun er rigtig sød og gir en god oplevelse. 

Min eneste anke er at alderen/profil simpelthen er skudt forkert. Hvidovrepigerne er ALT for kreative med de profiler/alder.

Jeg oplevede det samme med Cimmie som nu ikke er hos dem længere. Det gir i min verden ingen mening at lyve så meget med alderen. Der er jo kunder til alle typer piger. Lige sådan en detalje gør jeg nok næppe kommer igen. Ikke fordi det var dårligt men blot fordi jeg har sat næsen op efter noget andet ud fra profil/billeder så blir lidt skuffet når der så står en anden kvinde end den jeg havde forventet når jeg ankommer. 

Der vil helt sikkert være nogle som læser her der siger, jamen så vend dog om og gå. Ja det kunne jeg have gjort men valgte nu at blive og få oplevelsen. 

Det pigerne som er lidt for kreative med billeder, profil osv ikke forstår er at jeg sætter næsen op efter en oplevelse med en given pige. Når jeg så allerede i døren er en smule skuffet så er de bagud på point. Det er svært at indhente igen. Derfor vil de ikke få top karakter i min bog. 

 

https://www.hvidovrepigerne.dk/bettina/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Hvidovrepigernes billeder er fotoshoppede i en grad, så de mere ligner barbie-dukker af plastik end levende mennesker. Jeg forstår ikke ideen, bortset fra at pigerne måske selv synes, de bliver smukkere? På mig virker den slags billeder mod hensigten, når jeg knap nok kan se forskel på pigerne og ikke se, om jeg faktisk har lyst til den ene eller anden.

Jeg HAR besøgt Hvidovrepigerne en enkelt gang, og var godt tilfreds med både pigen (en der ikke er der for tiden) og hendes service, selvom hun ikke lignede sine fotoshoppede billeder. Det er det, der er så dumt. Vi er nogle, der godt kan lide voksne kvinder og ikke bliver forskrækkede, hvis man kan se, at de ikke er lavet af plastik. Hvidovrepigerne er formodentlig af den type, og sådan nogen som mig ville komme der mere, hvis de ville stå ved det.


Til sammenligning kan man se på Junes damer i Ahornsgade. De er formodentlig af samme type og alder som Hvidovrepigerne, men der lyver billederne ikke. Så derfor er jeg kommet meget mere i Ahornsgade end i Hvidovre.

Et sjovt eksempel er Eva Nadines (Cassiopaistar) billeder, hvor der både er en serie fotoshoppede og helt uinteressante og så nogle taget på et loft, hvor man kan se, at hun faktisk er en dejlig dame.


Hvem er de dumme fotografer, der bilder pigerne i branchen ind, at de med fordel kan lade sig fotoshoppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er billederne simpelt hen misvisende?

Jeg kan sagtens leve med at alderen underdrives, men hvis billederne er misvisende, er det noget andet. Hun ser rigtig dejlig ud på billederne, men holder de ikke er hun udelukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe

Jeg har kun gode erfaringer med Hvidovre pigerne, jeg syntes ikke deres billeder er mere misvisende end andre steder, måske det er et rent tilfælde eller held...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at deres billeder ikke er mere misvisende end mange andre steder, og egentlige fake-billeder af andre piger er de næppe. Det, der ærgrer mig, er det der udglattende fotoshopfilter og så et sted hvor pigerne måske i virkeligheden er ok. Men måske jeg skulle have skrevet i generel debat og bare nævnt dem som et eksempel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...