Hop til indhold
Snadremanden

Salg af effekter på sugardaters

Recommended Posts

Når man tænker på at både tekst og billeder skal verificeres af sugardaters, inden det kan blive vist på ens profil, undrer ser mig i dén grad at denne pige kan få lov til både at vise et profilbillede der ikke forestiller hende selv, samt sælge sine trusser på dette site! 
 

profilen: https://sugardaters.com/da/profile/Pmo-x-_Eon har følgende profiltekst:

Jeg har nogle trusser som kan blive dine? Derudover leder jeg efter en dejlig daddy som vil forkæle mig godt. Der vil kommer nye billeder flere gange om ugen. Ps. jeg bruger ikke mit eget billede til profil billede”

Hvordan alt dette kan gå glat igennem verificeringsprocessen er mig en gåde! Man ville som mand, med omvendt fortegn, aldrig kunne få noget lignende igennem.

Sugardaters er efter min mening blevet alt for useriøst. Devisen synes at være; bare lad “tøserne” skrive hvad de vil, de får pengene op af mændenes lommer og ned i vores. Ikke engang de åbenlyst falske profiler, som ved kontakt kun prøver at lokke en over på andre “dating” sider bliver slettet, på trods af de er anmeldt flere gange. Sitet er ved at flyde over af useriøse profiler, så efter denne periode med premiumsmedlemsskab, er det farvel og tak fra min side. 
Jeg har dog heldigvis fået kontakt med et par stykker derinde, som jeg også har kontakt med udenfor sitet. Men jeg synes det er sørgeligt, den måde det har udviklet sig på og dét det er blevet til ...

Redigeret af Snadremanden
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...