Hop til indhold
Slowhead

Lea i Århus

Recommended Posts

Godaften til jer alle

Jeg har i dag været på et lille visit hos en smuk kvinde 

https://annoncelight.dk/showad/304080

Jeg har besøgt hende en gang før, og det var hyggeligt, men jeg var ikke helt oppe at ringe over det seksuelle. I dag blev lysten til en købepige igen for stor, men synes ikke der var ret meget interessant i Århus. Derfor tænkte jeg at jeg da kunne besøge Lea igen. Det. der tænder mig rigtig meget ved Lea, er, at man må komme i ansigtet på hende.

Det blev en noget anderledes oplevelse og en af de bedre i dag. Det startede med den sædvanlige afvaskning, og hun skulle også lige gøre sig klar. Da pengene havde skiftet hænder, kyssede vi, kælede vi og befamlede hinanden kroppe. Det var fame fedt. Det var blide tungekys og undersøgende hænder over det hele. Der blev lillemand hård. herefter satte hun sig på hug og tog pikke i munden til et dejlig blidt blowjob, godt med spyt og slik. Hun var lidt for hurtig til at finde gummi frem, men var klar på mere blow og efterfølgende 69'er.

Da vi skulle sexe, blev det til en reverse cowboy og en doggy. Det var ikke meget mere end 6-7- minutter (hader sex med gummi og har lidt svært ved at holde begejstringen)

Det gjorde dog ikke det store, for sikke da hun gik i et frækt mode bagefter. Hun startede med tungekys af de dybe og nulrede mine boller. Herefter lagde hun sig ned og spillede fisse til den store guldmedalje, samtidig med at jeg samtidig filede for vildt. hun sluttede med at slikke og suge mine nosser, samtidig med at jeg spillede pik (pisse frækt) og jeg kom ret hurtigt ud over hendes pæne ansigt.

Bagefter snakkede vi om sexlegetøj og vores erfaringer med forskellige ting...Jeg er ikke i tvivl om, at hun var meget liderlig og nysgerrig i dag. Sikke en lækker kvinde, jeg kan kun anbefale hende. Hun er desværre på sin sidste vagt i dag, men hun kommer til århus igen.

Slowhead

Redigeret af Slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowhead skrev, for 2 minutter siden:

Tak for linkhenvisningen, men der er altså link i anmeldelsen.

Ja, men linket virkede ikke i det oprindelige indlæg. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er megafræk og pisse sød. Jeg ved desværre ikke, hvornår hun igen dukker op.

Sidste gang, jeg besøgte hende, var for en måneds tid siden. Så der går nok omkring en måned eller så...

Redigeret af Slowhead

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowhead skrev, for 41 minutter siden:

Good evening to all of you

Today I have been on a little visit with a beautiful woman 

https://annoncelight.dk/showad/304080

I've visited her once before and it was nice, but I was not quite up to calling over the sexual. Today, the desire for a buying girl again became too great, but did not think it was very interesting in Aarhus. Therefore, I thought I could visit Lea again. That. what turns me on a lot about Lea is that you have to get in her face.

It became a somewhat different experience and one of the better ones today. It started with the usual washing up and she also just had to get ready. When the money had changed hands, we kissed, cuddled and caressed each other's bodies. It was fame fat. There were gentle tongue kisses and exploratory hands all over. Little man got tough. then she squatted down and took dicks in her mouth for a nice gentle blowjob, good with saliva and candy. She was a little too quick to find rubber out, but was ready for more blow and subsequent 69s.

When we were going to have sex, it turned into a reverse cowboy and a doggy. It was not much more than 6-7- minutes (hate sex with rubber and have a little hard to keep the excitement)

However, it did not do much, for sure when she went in a naughty fashion afterwards. She started with tongue kisses of the deep and zeroed my buns. Then she lay down and played pussy for the big gold medal, while at the same time I filed for game. she ended up licking and sucking my balls while i was playing cock (piss naughty) and i got pretty pretty all over her pretty face.

Afterwards we talked about sex toys and our experiences with different things ... I have no doubt that she was very horny and curious today. What a delicious woman, I can only recommend her. She is unfortunately on her last shift today, but she is coming to Aarhus again.

Slowhead

I also visited her today for the second time. Bought 30 min full service and the experience was almost exactly same as yours. :)

Cuming to face is also one of my favorite fantasies that is why I visit her. 

When I was leaving the building, saw a guy in the entrance. Maybe it was you. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jok7r

Det tror jeg ikke, jeg så i hvert tilfælde ikke nogen, da jeg ankom (udover en ældre kvinde - håber ikke det var dig;)) Tror dog, at hun er rimelig besøgt, så det kunne godt være en kunde, du mødte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...