Hop til indhold
Sailorman

Monis Sexkino i Berlin

Recommended Posts

Hejsa

Er der nogen som ved om Monis Sexkino i Berlin er åben nu? Eller er de stadig Corona lukket?

eller om evt andre lignende steder er åbne?

Jeg skal en tur til Berlin i næste uge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden:

Du er på nettet - og så spørger du os...

Suk, hvorfor denne arrogante tone.

Det er da i orden at spørge, da første hånds referencer som regel er meget mere troværdige - og jeg har oplevet en del “virksomheder” der netop glemmer at opdatere deres web info, når de er gået hjem pga Corona.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Tenderness62 skrev, for 2 minutter siden:

Suk, hvorfor denne arrogante tone.

Det er da i orden at spørge, da første hånds referencer som regel er meget mere troværdige - og jeg har oplevet en del “virksomheder” der netop glemmer at opdatere deres web info, når de er gået hjem pga Corona.

Du kan jo kigge på deres hjemmeside og se om stedet har åbent.

Jeg er harm over, at folk ikke bare bruger 45 sekunder - før de stiller spørgsmål herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden:

Du kan jo kigge på deres hjemmeside og se om stedet har åbent.

Jeg er harm over, at folk ikke bare bruger 45 sekunder - før de stiller spørgsmål herinde.

Du kan se, hvad der står på deres hjemmeside, ikke om de har åbent.

Nu har jeg indenfor de seneste par måneder på restauranter i København  1) booket bord på deres hjemmeside for at erfare på dagen, at de holdt Corona lukket, 2) ringet forgæves i 2 uger til en specifik restaurant for at booke bord, hvorefter en ven fortalte, at de stadig holdt Corona-lukket. 
Begge restauranter havde i følge deres hjemmeside åbent, men denne var ikke opdateret, da “personalet” (tilsyneladende også den web-ansvarlige) var Corona hjemsendt.

Jeg synes også det er irriterende med unødvendige spørgsmål, men selv dobbelt tjekker jeg nu også en ekstra gang i denne tid - og under alle omstændigheder, så skal man svare i en ordentlig tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 13 timer siden:

Du er på nettet - og så spørger du os...

Okay, tak for svar og undskyld at jeg spurgte. Tænkte bare om der var nogen der havde været der for nyligt.

Jeg bruger da bare Google i fremtiden så behøver du ikke besværes med flere tåbelige forespørgsler herfra.
Jeg tror bare at sitet bliver kedeligere når at alle bruger Google. 

Over and out herfra....
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 17 timer siden:

Hejsa

Er der nogen som ved om Monis Sexkino i Berlin er åben nu? Eller er de stadig Corona lukket?

eller om evt andre lignende steder er åbne?

Jeg skal en tur til Berlin i næste uge...

Du kan ikke helt regne med deres hjemmesider pt - nogle åbner først til oktober

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at gøre en lang historie kort, så fremgår der nu, at Moni har åbent fra og med den 1. september.

Det er en ændring i forhold til slut august, hvor jeg søgte på åbningstider, da jeg var i Berlin.

Så good luck med håbet om at du vil dele din oplevelse.

Med hensyn til alle de andre tvære bemærkninger fra sure gamle bedrevidende mænd, så håber jeg for dem, at de finder et andet forum og får et liv

 

Khans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...