Hop til indhold
stein

Vedelsgade Vejle

Recommended Posts

Så har jeg været der. Ligger i nedlagt forretning med klokke på døren så man skal stå og vente i den befærdede gade.

Yndig pige, kønt ansigt, rigtig pæne bryster og flot figur. Vel 25-30 år. Fortalte hun havde arbejdet i Århus, fik ikke lige fat i stedet, er ikke så kendt i Århus. Talte dårligt engelsk

Bad om BtoB, fik oliegnideri med hende stående på gulvet. Ingen kontakt krop til krop.

Sexen lidt uengageret, fik ikke fransk.

Stedet under ombygning, briks i lille rum. Hun kunne lige komme rundt om den.

Pige udseende 9-10

Sted 5. Ingen bad. Ingen hygge, men man kunne da se hvad der foregik med en pære i loftet. Og indiskret beliggenhed.

BtoB og sex. 4. Uengageret. Og stod på gaden efter 35 min. Straks jeg var kommet gik hun ud og kom tilbage påklædt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved det faktisk ikke rigtigt - hun sagde det men jeg bed ikke mærke i det

@ Stein

Kom desværre til at skrive min oplevelse under efterlysninger. Måske Moderator vil hjælpe med at flytte?

Men oplevelsen er vi da enige om....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge. Blev mødt af en pige ca 25 år, kunne måske lidt lidt dansk, ellers fint engelsk.

Gav OK massage, hvis det bare er for velvære og ikke muskelspændinger.

Jeg kunne ikke helt holder fingerne for mig selv så, efter jeg havde vendt mig, kom spørgsmålet om "You vant more", Ja tak.

Fik hende for 1.000 kr.

DEJLIG OPLEVELSE!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge. Blev mødt af en pige ca 25 år, kunne måske lidt lidt dansk, ellers fint engelsk.

Gav OK massage, hvis det bare er for velvære og ikke muskelspændinger.

Jeg kunne ikke helt holder fingerne for mig selv så, efter jeg havde vendt mig, kom spørgsmålet om "You vant more", Ja tak.

Fik hende for 1.000 kr.

DEJLIG OPLEVELSE!!!

Var de 1000 med massage? Hvor lang tid var du der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...