Hop til indhold
Randy

Rugårdsvej 566

Recommended Posts

Selvom jeg før har haft fine oplevelser der, så ser det ud til at pigerne er flyttet ud, og nogle andre er rykket ind. 

 

Dem som er der nu er langtfra imødekommende, og virker så uinteresseret som man kan blive. 

Æstetisk set så er mulighederne også i den lave ende.

Jeg gik uden indkøb da jeg blev mødt af en kvinde der var 1/10 totalt afdanket på stoffer som bare stod og citerede en prisliste mens hun kiggede i den anden retning... 

Indtil de gamle piger, eller nogle nye, kommer til så vil jeg undgå stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 12.9.2020 at 23:57:

Selvom jeg før har haft fine oplevelser der, så ser det ud til at pigerne er flyttet ud, og nogle andre er rykket ind. 

 

Dem som er der nu er langtfra imødekommende, og virker så uinteresseret som man kan blive. 

Æstetisk set så er mulighederne også i den lave ende.

Jeg gik uden indkøb da jeg blev mødt af en kvinde der var 1/10 totalt afdanket på stoffer som bare stod og citerede en prisliste mens hun kiggede i den anden retning... 

Indtil de gamle piger, eller nogle nye, kommer til så vil jeg undgå stedet. 

Jeg talte med Natt i telefon idag.... https://annoncelight.dk/showad/303453.

Hun lød da ellers rigtig sød....fin lys stemme. Hun ligner da bestemt heller ikke én på stoffer etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 1 time siden:

Er det ikke en af thai pigerne? Hende jeg blev mødt af var en tysker med blondt hår. 

Nå der er måske flere nationaliteter på adressen?.....Jeg troede umiddelbart at det kun var thai-piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 39 minutter siden:

Nå der er måske flere nationaliteter på adressen?.....Jeg troede umiddelbart at det kun var thai-piger.

Hun var bestemt ikke thai. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 12.9.2020 at 23:57:

Selvom jeg før har haft fine oplevelser der, så ser det ud til at pigerne er flyttet ud, og nogle andre er rykket ind. 

 

Dem som er der nu er langtfra imødekommende, og virker så uinteresseret som man kan blive. 

Æstetisk set så er mulighederne også i den lave ende.

Jeg gik uden indkøb da jeg blev mødt af en kvinde der var 1/10 totalt afdanket på stoffer som bare stod og citerede en prisliste mens hun kiggede i den anden retning... 

Indtil de gamle piger, eller nogle nye, kommer til så vil jeg undgå stedet. 

Hvem var de "gamle" piger på stedet?.....Var det også Thai'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 13 timer siden:

Hvem var de "gamle" piger på stedet?.....Var det også Thai'er?

Ja, det var Ivy og Nit, men de er i odense c nu. 

Redigeret af Randy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...