xazia 117 Skrevet 12. September, 2020 Hej allesammen Jeg vil bare lige advarer imod, at mødes med denne profil : https://sugardaters.com/da/profile/jBW7bG9Jz- Samtalen går som smurt, efter et par ugers skriveri, aftaler vi, at mødes. Så er dagen kommet, hun svare, at hun er klar kl 15. Og vi skulle mødes i Helsingør et bestemt sted. Jeg var kørt 1.5 time, og jeg var der til tiden. Hun skrev også 1 time før, at hun var klar, og kom kl 15. Som aftalt.. jeg kører derned i god tro. Tænker, at hun nok dukker op.. Men det gjorde hun altså ikke, så pas hellere på, så i ikke kører forgæves. Hun har haft 3-4 forskellige profiler på den måned, jeg har skrevet med hende. Pas hellere på folkens. Ikke spild jeres tid, som jeg gjorde. Og hun har på nuværende tidspunkt hellere ikke skrevet en bjælde til mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengamlebjørn 53 Skrevet 12. September, 2020 Tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 12. September, 2020 Ikke lykkedes mig at få dialog. Men der er flere profiler for tiden med 18-19 års piger fra hillerød/helsingør med vidtløftige planer som ikke virker seriøse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 12. September, 2020 (edited) . Redigeret 12. September, 2020 af Lenny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg