Hop til indhold
BaronVonKandis2

Sonja i Aalborg en Q for brystglade

Recommended Posts

Just saying it....billederne lyver ikke, hun åbnede døren iført sættet på billederne og brysterne er meget store og velsiddende. Samt naturlige. Så er man til den slags, så afsted.

https://annoncelight.dk/showad/303751

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, for 28 minutter siden:

Overvejer at besøge hende. Men hvordan er hun at dyrke sex med ?

hun er fræk. Og vil gerne behage. Jeg var i et stille humør af en eller anden årsag, så ikke så vildt. Men meget lækker indbydende køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var i Århus for ikke længe siden. Overvejede hende meget, men tænkte: Njaaaarh, lige ung nok, når jeg nu har rundet de 60! Øv, men det er måske lige meget?? Hun ser jo både sød og indbydende ud! :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
BaronVonKandis2 skrev, 1 time siden:

Just saying it....billederne lyver ikke, hun åbnede døren iført sættet på billederne og brysterne er meget store og velsiddende. Samt naturlige. Så er man til den slags, så afsted.

https://annoncelight.dk/showad/303751

 

Kontaktede hende i dag. Hun er åbenbart allerede videre. I København sagde hun nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 18 minutter siden:

Hun var i Århus for ikke længe siden. Overvejede hende meget, men tænkte: Njaaaarh, lige ung nok, når jeg nu har rundet de 60! Øv, men det er måske lige meget?? Hun ser jo både sød og indbydende ud! :-) 

Du kan roligt kaste dig ud i noget der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, 1 time siden:

Hun var i Århus for ikke længe siden. Overvejede hende meget, men tænkte: Njaaaarh, lige ung nok, når jeg nu har rundet de 60! Øv, men det er måske lige meget?? Hun ser jo både sød og indbydende ud! :-) 

Jeg er ikke nået helt dertil endnu, men efter fortysomething er det vel bare et tal. 

Jeg har besøgt Sonja flere gange, og kan forsikre at der ikke er noget at bekymre sig om i den retning.
Så hvis du tænder på, at den smukke, lidt bly nabodatter - der også gør noget ud af at være præsentabel og ikke helt uskyldig når klædestykkerne falder - så kan jeg klart anbefale et besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
BaronVonKandis2 skrev, for 2 timer siden:

Hun er altså stadig i Aalborg i morgen...skriver hun

jeg ringede til hende i dag. Jeg spurgte om hun var i Aalborg. Ja centrum svarede hun. Skriv mig en besked sagde hun.

jeg skrev så at jeg boede nær aalborg og gerne ville besøge hende i aften.

Hun svarede tilbage på sms "i am in copenhagen darling"

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 7 minutter siden:

jeg ringede til hende i dag. Jeg spurgte om hun var i Aalborg. Ja centrum svarede hun. Skriv mig en besked sagde hun.

jeg skrev så at jeg boede nær aalborg og gerne ville besøge hende i aften.

Hun svarede tilbage på sms "i am in copenhagen darling"

prøv igen. hun skriver at sidste dag er mandag. Hendes engelsk er ikke helt superb

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
BaronVonKandis2 skrev, Lige nu:

prøv igen. hun skriver at sidste dag er mandag. Hendes engelsk er ikke helt superb

 

hun skriver til mig at hun desværre er i København. Hvad enten hun er det eller ej, vil jeg ikke til at diskutere med hende. Det er handes valg. Dog underligt da hun aldrig har set mig, og jeg bare skriver helt formelt uden nogen ønsker eller noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
går ned på knæ skrev, for 10 timer siden:

hun skriver til mig at hun desværre er i København. Hvad enten hun er det eller ej, vil jeg ikke til at diskutere med hende. Det er handes valg. Dog underligt da hun aldrig har set mig, og jeg bare skriver helt formelt uden nogen ønsker eller noget andet

Derfor tror jeg også hun har misforstået dig. Hun tager måske videre til København efter Aalborg måske det var det hun forsøgte at fortælle. 
 

Hvis du gerne vil se hende, så skriv da igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 12.9.2020 at 19:03:

Jeg er ikke nået helt dertil endnu, men efter fortysomething er det vel bare et tal. 

Jeg har besøgt Sonja flere gange, og kan forsikre at der ikke er noget at bekymre sig om i den retning.
Så hvis du tænder på, at den smukke, lidt bly nabodatter - der også gør noget ud af at være præsentabel og ikke helt uskyldig når klædestykkerne falder - så kan jeg klart anbefale et besøg. 

Skal jeg forvente tillægspriser, hvis jeg booker et besøg hos hende? Jeg synes, at hendes priser er lidt i den "billige" ende for en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...